Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kerkjes op Santorini + ALBUM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: kerkjes op Santorini + ALBUM

Mooie kleuren hoor, dat blauw contrasteert mooi met dat wit. Vooral 1 vind ik netjes.
    VERNIEUWD: http://www.ezfotografie.nl
    http://www.fietsjunks.nl

Comment

Knappe serie. Voorkeur voor nr 2!
      vriendelijke groeten, Helen
      Updated WWW.HELENICA.NL
      ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

thanks Helen en fietsjunks
        Groetjes Vicky

Comment

Eerste foto is echt superschoon Vicky. Heb jij nog meer Griekse eilanden gedaan ? Volgend jaar boek ik ook Santorini denk ik
          Hilde

Comment

Ik zie al die foto's van Santorini voorbij komen, bijna allemaal even mooi.
            Alleen zie ik nooit mensen. Wonen er daar geen?
            meer over mijn fotografie is te vinden op
            http://www.nandoonline.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iedel
              Eerste foto is echt superschoon Vicky. Heb jij nog meer Griekse eilanden gedaan ? Volgend jaar boek ik ook Santorini denk ik

Weer eentje die ik overhaald heb om naar Santorini op vakantie te gaan
              Wij zijn al op verlof geweest naar Corfou, Rhodos en tweemaal naar Kreta maar Santorini vind ik het mooiste om foto's te nemen, Kreta de vriendelijkse bevolking en Corfou het groenste eiland.

iedel en azhrarn : bedankt
              Groetjes Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky
                Santorini vind ik het mooiste om foto's te nemen, Kreta de vriendelijkse bevolking en Corfou het groenste eiland.
                Over de schoon jongens zwijgt ze wijselijk...? Overal even schoon?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky
                  @ drd : jij hebt precies al heel veel gezien op Santorini
                  We hebben het maximum uit ons kortstondige verlof proberen halen. Uitgeslapen thuisgekomen? Nee, niet echt Misschien moeten we eens afspreken om na te praten?

Sommige mensen denken dat Santorini te klein is om je er een week te amuseren. Welnu, ik kon er nog wel een paar weken blijven! En zeker met camera
                  Groeten, David

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drd
                    We hebben het maximum uit ons kortstondige verlof proberen halen. Uitgeslapen thuisgekomen? Nee, niet echt Misschien moeten we eens afspreken om na te praten?

Sommige mensen denken dat Santorini te klein is om je er een week te amuseren. Welnu, ik kon er nog wel een paar weken blijven! En zeker met camera
                    Het maximum uit onze week halen dat hebben wij ook gedaan en nog vlug moeten zijn om alles te zien wat we graag wilden zien. Voor ons is Santorini 200 % meegevallen , toch zeker in het voorjaar

Ja voor dat napraten kunnen wij misschien eens afspreken. Wij zijn van de Kempen en als jij niet te ver uit de buurt woont moet dit wel lukken, maar laat ons de rest via PM regelen
                    Groetjes Vicky

Comment

Het blijven knappe beelden
                      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

thanks Macroshopper
                        Groetjes Vicky

Comment

Working...
                        X