Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die eerst valt om... Ik denk dat die wel wat horizontaler mag. Voor de rest, aardig plaatje.
Die tweede vind ik heel mooi. Bijna schilderachtig hoe de wolken in het water weerspiegelen. Ik heb wel het vermoeden dat je wat scherpte op de voorgrond verloren hebt, die er wel in had mogen zitten.
Die eerst valt om... Ik denk dat die wel wat horizontaler mag. Voor de rest, aardig plaatje.
Die tweede vind ik heel mooi. Bijna schilderachtig hoe de wolken in het water weerspiegelen. Ik heb wel het vermoeden dat je wat scherpte op de voorgrond verloren hebt, die er wel in had mogen zitten.
Yup.. mee eens. Erg mooi plaatje. Als je hier nog een beetje mee speelt in PS heb je een schilderijtje.
Volgens mij is de eerste foto wel redelijk recht, maar loopt het perspectief naar rechts weg. Ze is genomen op 18mm, vergeet dat niet.
Als je de horizon gaat rechtzetten, vallen de bomen om. Je zou kunnen gaan sleuren en trekken aan het perspectief, maar voor mij hoeft dat niet.
Comment