Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
oeps de verkeerde hier neer gezet, dit is de tè bewerkte versie, maar ja kan je in iedergeval goed zien; wat tè is, sorry.
exif: ISO/200-F/11-snelheid/125.
grt,bouk.
Inderdaad een beetje overbewerkt.
Lucht is weer prachtig (ieder zijn specialiteit), maar de foto maakt de indruk scheef te staan, hoewel de horizon recht straat. Komt waarschijnlijk door je standpunt. Misschien als je iets naar rechts was gaan staan, of een lager standpunt genomen had, was ie optisch ook recht.
Inderdaad een beetje overbewerkt.
Lucht is weer prachtig (ieder zijn specialiteit), maar de foto maakt de indruk scheef te staan, hoewel de horizon recht straat. Komt waarschijnlijk door je standpunt. Misschien als je iets naar rechts was gaan staan, of een lager standpunt genomen had, was ie optisch ook recht.
al een hele vechtpartij gehad hier hoor(met Corien), staat ie wel of staat ie niet recht.
denk dat het door de vorm van het bruggetje komt, dat je op het verkeerde been wordt gezet??.
grt,bouk.
Volgens mij een beetje teveel verscherpt, niet? Maar ik geloof dat je het zelf al aangaf.
Ik vind de beelduitsnede echter wel een beetje krap; een stukje boom aan de linkerkant, een klein stukje oever aan de linkerkant, de brug onder afgesneden...
Misschien toch wat ruimer op de plaat zetten?
We gaan jou 'wolken-bouk' noemen Daar heb je zeker gevoel voor
De foto is idd TE, maar ik neem aan dat de onbewerkte, of lichtbewerkte er heel aardig uitziet zo.
Lekkere foto!
De brug fungeert nu meer als een lead-in line, maar leidt het oog niet echt naar een rustpunt. Ook is de brug zo prominent in beeld dat 'ie moet worden gezien als hoofdonderwerp, maar dan staat 'ie niet echt mooi in beeld. Wel vind ik de kleur en gevangen licht mooi op de foto, maar qua compositie is er een hoop te verbeteren.
Comment