Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

She Turns Me On ! (Warning 18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: She Turns Me On ! (Warning 18+)

Ik ga hier geen brokjes tekst beginnen quoten, maar ik moet hier toch Porochelt in volgen.
    Al die goedkope excuses maken de foto geen haar beter. Integendeel, alle details waar de fotograaf is vergeten op te letten, worden daarmee in de verf gezet. Op die manier kan dit nog heel leerrijk worden voor sommigen, zolang men maar niet teveel aan hun vastgeroeste gewoontes vasthoudt.

Overigens lees ik hier in eenzelfde post "topic verbrodden" en "respect". Maar waar het hier nog altijd een beetje aan ontbreekt, is respect voor de mening van een ander en dàt is wat een topic om zeep helpt.

seppuku.

PS. zo'n bloemetjesbehang is eigenlijk nog zo'n slecht idee niet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
      Nu om even Fullator zijn achtergrond te betrekken bij deze achtergrond....

Deze doet het niet vanwege de kleur, het is perfect opgesteld, geen kreukje te bespeuren, Fullator zijn achtergrond daarentegen vond ik niet kunnen door de plooien en zelfs in het midden van zijn achtergrond een kreuk.... DAAROM en enkel DAAROM vond ik hem maar niets! Dus heb ik wel nagedacht bij beide foto's.

Dank u zeer!!

De grote mening van een 'niet zo klein' meisje!

Greetz
      Dj
      Hou je er dan ook rekening mee, Djamila, dat het om onbewerkte foto's ging, en dat bij het eindresultaat de plooien letterlijk en figuurlijk weggewerkt zijn?
      Een fotograaf zal er wel voor zorgen dat dit soort zaken verzorgd wordt. Wat je zag waren gewoon de eerste drie foto's na de shoot. Misschien moet ik toch eens een albummetje produceren met de eindresultaten!
      Fullator
      Fotostudio Candela Zone
      website: http://www.chronax.be
      website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
        Hou je er dan ook rekening mee, Djamila, dat het om onbewerkte foto's ging, en dat bij het eindresultaat de plooien letterlijk en figuurlijk weggewerkt zijn?
        Een fotograaf zal er wel voor zorgen dat dit soort zaken verzorgd wordt. Wat je zag waren gewoon de eerste drie foto's na de shoot. Misschien moet ik toch eens een albummetje produceren met de eindresultaten!
        Wel, ik ga er altijd vanuit dat ik een afgewerkt product te zien krijg, dus handel ik ook vanuit die positie.... Het kan best zijn dat je dat nog moet bewerken, maar zoals ik al zei.... Ik ga er vanuit dat het een zogezegd eindproduct is...

Greetz
        Dj

Comment

Ik ga er vanuit dat het een zogezegd eindproduct is...
          Dat dacht ik toch ook ja!!
          Ik denk dat dit zo ongeveer mijn laatste commentaar was op een foto hier, 't is gewoon hopeloos! Als je dan iet of wat negatieve commentaar geeft is elk excuus blijkbaar goed

Comment

Nog even zeggen dat je poses en expressies min of meer ook bij het technische aspect kunt rekenen... Ook al is zijn belichting nu nog op en top, dat geloof ik best, heb er ook geen argument op gegeven dat het niet zo zou zijn...

Maar belichting is 'maar' belichting, als de poses en expressies het niet doen voor iemand, zal de belichting het ook niet doen....

Over achtergronden gesproken, ik doe niet veel studiowerk (en ik weet wel waarom) en als ik dan al studiowerk doe moeten ze zeker niet met zo'n achtergronden afkomen....
            Geef mij maar een klassiek zwart of wit, al goed en wel! Of een roos, zou ook eens plezant zijn.
            Maar zoeentje, nee brrrr, ik zeg meteen aan de fotograaf dat het me niet bevalt! En ik denk ook dat de fotografen waar ik mee shoots doe dat wel verstaan en met plezier dan een ander zouden uithalen of op locatie iets zouden doen....

Maar ik heb maar één shoot gedaan met zo'n achtergronden en dat waren mijn eerste foto's en op je eerste foto's ben je trots! Maar als ik het nu 3jaar later de foto bekijk, zie ik zelf wel wat voor amateuristische foto's het zijn, zowel van mijn kant als de kant van de fotograaf...

Ik heb hier foto's waar ik waauw tegen zeg, maar sorry als ik er dan enkele op een rij zie die het niet doen voor me. Moet ik dan zwijgen? Mag ik alleen maar mijn gedacht zeggen als het positief is? Dan vind ik dat heel schijnheilig, mensen die foto's posten willen allerhande kritieken. Ze weten ook dat er verschillende meningen zijn en dus negatieve kritiek kan volgen.

Ik weet ook dat de meeste die foto's posten wel werkelijk content zijn over hun foto's, zo zal digi content zijn over deze en dat mag hij ook, maar daarvoor hoeven wij als kijker er niet mee akkoord te gaan.

Nu om even Fullator zijn achtergrond te betrekken bij deze achtergrond....

Deze doet het niet vanwege de kleur, het is perfect opgesteld, geen kreukje te bespeuren, Fullator zijn achtergrond daarentegen vond ik niet kunnen door de plooien en zelfs in het midden van zijn achtergrond een kreuk.... DAAROM en enkel DAAROM vond ik hem maar niets! Dus heb ik wel nagedacht bij beide foto's.

Dank u zeer!!

De grote mening van een 'niet zo klein' meisje!

Greetz
            Dj
            keurig geschreven hoor, ben je dit zelf, als ik dit vergelijk met je andere comments(woordkeuze/zinsopbouw) herken ik je bijna niet meer, het leest lekker zo.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Een welgemeend "dank U" aan alle BD'ers die een of meerdere reactie's posten op het ingezonden beeld.

Ik ga bij deze nog is herhalen dat ik nooit beelden post op BD om er commentaar of reactie's op te krijgen, het is eerder dat ik "een beeld wil delen" met de BD'ers, de mening van de BD'ers zal nooit enige invloed hebben. Dus voor mij hoeven jullie niet echt beleefd of voorzichtig te zijn in je bewoordingen, of er zelfs geen woorden te willen aan besteden, maakt niks uit voor me.
              Een discutie ga ik niet voeren, ik hoef me ook niet te verdedigen voor een beeld.

Met een beetje humor bekeken en de woorden van onze dierbare Urbanus in gedachten zou ik durven zeggen: " Ik ben nu 52 en mij moeder ga nu ni meer me mij méé "

En of het beeld al of niet vulgair is zal me ook een zorg zijn, de impact van het beeld kan je afleiden uit het aantal hits, en of je nu goed of kwaad spreekt, het belangrijkste is dat er gesproken wordt

Nogmaals dank en
              lieve groetjes uit het zonnige
              Kontich Les Bains

Jeff
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
                Met een beetje humor bekeken en de woorden van onze dierbare Urbanus in gedachten zou ik durven zeggen: " Ik ben nu 52 en mij moeder ga nu ni meer me mij méé "
                LOL Zo kennen we Jeff.
                DigiCam

Comment

Mensen, mensen kappen met dat afzeiken van elkaar.
                  Het gaat hier om de foto en gedraag je dan eens als een volwassen persoon.

De foto:
                  Dame op voorgrond heeft niet zo'n sprekende blik als dame op achtergrond.
                  Dit had de foto helemaal af gemaakt. Belichting super. Doordat de achtergrond mooi egaal is gehouden komen de modellen mijns inziens beter tot hun recht. Super gedaan Jeff.
                  Canon EOS 350D | EF-S 18-55 II | EF 50 1.8 II | Canon Powershot G3 | Speedlite 420EX | Velbon CX-640 | Elinchrom Minilite Kit II
                  (Portretwebsite)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Triker
                    Hahahahaha, wat een opmerkingen weer!!!

De foto zelf is euh.... een leuk plaatje, niet meer en minder in mijn opzicht. Maar het is wat de fotograaf er zelf van vind en of hij er zelf tevreden mee is. Vanuit dat oogpunt zou ik zeker, ga zo door en experimenteer zeker meer met deze onderwerpen, want er valt zeker nog meer uit te halen
                    Ik volg Triker helemaal maar er zit meer in.
                    Groetjes,

Rudi Petitjean

NATURE GALLERY

Comment

leuke foto, eens iets anders...kijk graag naar foto's van mensen die tijd en moeite steken in 't opzetten en maken van een leuke (originele) foto

off topic: toch opmerkelijk dat, eens er beetje naakt in foto te zien is, iedereen plots z'n mening kwijt wil; terwijl er hier nog honderden slechtere en betere foto's te zien zijn waar ze dan niet op reageren...
                      Panoramix

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steward
                        Ik volg Triker helemaal maar er zit meer in.
                        Als je me toch een keer volgt richting deze kant waar ik woon!!! Ik heb nog 3 potten liquid latex voor je liggen
                        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Triker
                          Ik heb nog 3 potten liquid latex voor je liggen
                          ROFLMAO
                          Oei oei, Triker da beloofd als je dat resultaat hier gaat posten
                          Groeten, Gino
                          http://www.e-designstudio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk
                            keurig geschreven hoor, ben je dit zelf, als ik dit vergelijk met je andere comments(woordkeuze/zinsopbouw) herken ik je bijna niet meer, het leest lekker zo.
                            grt,bouk.

Ja, dat ben ik zelf, ben toevallig geen dom wicht.

Comment

Ja Jeff, jongen, 44 reacties op één foto, daar kunnen er hier veel maar van dromen...
                              Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
                              SB600
                              Tripod: Velbon CX 530

Comment

Hoogstaande foto publiekstrekker(warning 18+)
                                Fototechnisch naar mijn normen perfect in orde
                                Voor showcase voor of tegen
                                Indien de essentie van de foto, de expressie is van beide dames, had ik die toch tot vierkant gecropt, dat "benenspel" draagt daar niet toe bij...
                                Last edited by Aquarius; 7 november 2005, 20:17.
                                D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                                BD0290BE

Comment

Working...
                                X