Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

She Turns Me On ! (Warning 18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • She Turns Me On ! (Warning 18+)






    MVg, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

  • #2
    Re: She Turns Me On ! (Warning 18+)

    nou mij niet zo hoor, maar een leuke opname.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: She Turns Me On ! (Warning 18+)

      knap gedaan !!!

      Twee kleine zaken: de tanden/mond van de voorste dame (past nietbij blik) & dezelfde dame haar linkerbeen-- net een golfje in de kous, waar haar been de ronding maakt (linkerbeen rechtsboven). Daardoor krijg je er een raar heuveltje dat er niet echt is, maar je krijgt wel die indruk...

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: She Turns Me On ! (Warning 18+)

        Bah in plaats van '+18' zet je maar beter 'vulgair'.

        Sorry maar hij doet het langs geen kanten voor mij door de accessoires en de poses + expressies.

        En vergeet daarbij die 'iieeeeuw'achtergrond niet bij....

        Greetz
        Dj

        Comment


        • #5
          Re: She Turns Me On ! (Warning 18+)

          Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
          Bah in plaats van '+18' zet je maar beter 'vulgair'.

          Sorry maar hij doet het langs geen kanten voor mij door de accessoires en de poses + expressies.

          En vergeet daarbij die 'iieeeeuw'achtergrond niet bij....

          Greetz
          Dj


          EDIT: Laat ieder zijn mening. Beledigingen aan het adres van forumleden worden niet geduld!

          seppuku [mod]


          En nu over de foto zelf

          Het voorste model ken ik niet, maar Cloë ( achteraan ) wel.
          Jeff, jij hebt ze weer prima in beeld gebracht ( zoals gewoonlijk )
          Belichting, compo, scherpte ( is dit niet waar het om gaat eigenlijk ? )
          Last edited by seppuku; 6 november 2005, 12:25.
          Groeten, Gino
          http://www.e-designstudio.be

          Comment


          • #6
            Re: She Turns Me On ! (Warning 18+)

            Knap gedaan Jeff.
            En zoals al eerder gezegd, is de scherpte en de belichting weerom dik in orde.

            Staf

            Comment


            • #7
              Re: She Turns Me On ! (Warning 18+)

              Het is niet vulgair, zeker niet als je kijkt naar de reclamebeelden van tegenwoordig, kijk maar naar Dior bijvoorbeeld. Maar dit helemaal uit de tijd en komt daardoor ook goedkoper over. (vind ik persoonlijk)

              Comment


              • #8
                Re: She Turns Me On ! (Warning 18+)

                de achterste drukt 't goed uit
                zo van mmm lekker
                maar de voorste niet

                voor de rest
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  Re: She Turns Me On ! (Warning 18+)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71
                  de achterste drukt 't goed uit
                  zo van mmm lekker
                  maar de voorste niet

                  voor de rest
                  volledig mee eens,denk dat de voorste dame verschoten is van de koude handen van de achterste dame!
                  voor de rest is deze prent helemaal af!
                  grts; M

                  Comment


                  • #10
                    Re: She Turns Me On ! (Warning 18+)

                    Wel ik zou wel keer willen weten wat E-designstudiodinges gezegd heeft... Voor mijn part mocht je het laten staan! Het zegt dan niet veel over mij, maar over de persoon. Als iemand weet wat het was, laat het mij maar weten, ben benieuwd!

                    En Dior, ik kan mij niet herinneren dat ik ooit een reclame gezien heb die goedkoop overkwam.... Btw mening is mening en heb gezegd waarom, dus ....

                    Greetz
                    Dj

                    Comment


                    • #11
                      Re: She Turns Me On ! (Warning 18+)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                      Wel ik zou wel keer willen weten wat E-designstudiodinges gezegd heeft...
                      Greetz
                      Dj


                      PM is verstuurd.
                      Groeten, Gino
                      http://www.e-designstudio.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: She Turns Me On ! (Warning 18+)

                        En niet aangekomen

                        Comment


                        • #13
                          Re: She Turns Me On ! (Warning 18+)

                          Ah 't was een e-mail, geen PM. zeg dat dan.

                          En eeuh als ik negatieve kritiek geef, tsjah... Als ik iets slecht vind aan de foto zeg ik dat. Hoe je het verhelpt... Ik ben MAAR een model....

                          Nu bonne, ik probeer te verwoorden wat ik slecht vind of anders zou doen... Sommigen blijven gewoon bij 'mooi' of 'niet mooi'. Wat heb je dan daaraan?

                          Ik heb gezegd waar het op staat... En als dat al niet meer geapprecieerd wordt omdat ik zo rechtuit ben, not my problem....

                          Ik blijf altijd beleefd en respectvol tegenover het model, je zult mij dan ook nooit iets zien schrijven over mankementjes.... Maar als de foto technisch niet zo denderend is voor mij...

                          'k Zal het in het vervolg ook bij 'mooi' en 'niet mooi' houden, eens zien of je me dan nog -14jarig vind....

                          Post had gerust mogen blijven staan zu, zoals ik al zei.... Het zegt veel over u en niet over mijn persoon....

                          On-topic heb ik mijn zegje al gedaan.... Aan jullie om mijn mening te aanvaarden!

                          Greetz
                          Dj

                          EDIT: Dat u problemen hebt met uw uiterlijk ok tot daar aan toe, maar dat je dan uw problemen afwerkt op andere die wel content zijn van hun lichaam... Nu ik neem je niks kwalijk, mensen kunnen al eens een slechte dag hebben
                          Last edited by Guest; 6 november 2005, 20:08.

                          Comment


                          • #14
                            Re: She Turns Me On ! (Warning 18+)

                            En nu laat ik de topic over aan mensen die hun mening willen vormen over deze foto.... Sorry voor de tussenkomst!

                            Greetz
                            Dj

                            Comment


                            • #15
                              Re: She Turns Me On ! (Warning 18+)

                              Bah in plaats van '+18' zet je maar beter 'vulgair'.
                              Sorry maar hij doet het langs geen kanten voor mij door de accessoires en de poses + expressies.
                              En vergeet daarbij die 'iieeeeuw'achtergrond niet bij....
                              Ik moet Djamila hier voor 90% volgen ... enkel het woordje "vulgair" had ik weggelaten want ik denk niet dat het hier de bedoeling was om een "vulgair prentje" te schieten.

                              Alhoewel de technische kant van foto (compo, belichting, etc) Ok is moet ik Djamilla wel gelijk geven wat betreft poses, expressies en vooral die achtergrond .

                              No turn on ... but that's completely personal
                              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                              Comment

                              Working...
                              X