Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

She Turns Me On ! (Warning 18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: She Turns Me On ! (Warning 18+)

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy
    enkel het woordje "vulgair" had ik weggelaten want ik denk niet dat het hier de bedoeling was om een "vulgair prentje" te schieten.
    Maar desondanks kan het voor Djamila nog wel vulgair overkomen hé

Ik deel ook voor het overgrote deel de mening van Djamila, ik ben die klassieke studio achtergronden zo kotsbeu gezien

Comment

Tja, die achtergrond heeft Jeff nu eenmaal destijds gekozen om in zijn studio te hangen. Dat is een kwestie van smaak, hé.
      Ik vind de foto technisch heel goed. De mond van de voorste dame past qua expressie voor mij ook niet in de sfeer die hier wil uitgedrukt worden.
      De accessoires vind ik wel goed gekozen. Het was nu eenmaal niet de bedoeling om een "seutenprentje" te maken, dus voor mij kan het.
      Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
      SB600
      Tripod: Velbon CX 530

Comment

Kleuren, belichting... zijn af. Bravo!
        Maar de modellen en hun pose spreken mij totaal niet aan.
        Een vrouw hoeft echt geen babe te zijn om erotiek uit te stralen. Maar dat doen deze dames imho helemaal niet.
        't Zal een kwestie van smaak zijn waarschijnlijk maar voor mij doen deze modellen, en hun pose, een warme en technisch goed afgewerkte foto er zeer goedkoop uitzien.

Dat je kunt fotograferen staat voor mij echter buiten kijf
        Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
          Bah in plaats van '+18' zet je maar beter 'vulgair'.

Sorry maar hij doet het langs geen kanten voor mij door de accessoires en de poses + expressies.

En vergeet daarbij die 'iieeeeuw'achtergrond niet bij....

Greetz
          Dj
          Komaan DJ , we leven niet meer in de middeleeuwen zulle ...
          Het zijn toch twee leuke miekes en ze zijn jong en ze willen wat ...
          Ik zou zeggen , komaan Jeff , meeeeer van dat !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
            Maar desondanks kan het voor Djamila nog wel vulgair overkomen hé

Ik deel ook voor het overgrote deel de mening van Djamila, ik ben die klassieke studio achtergronden zo kotsbeu gezien
            Wat wil je dan in de plaats stellen van die klassieke studio achtergronden... bloemetjes behang ????

Comment

Hahahahaha, wat een opmerkingen weer!!!

De foto zelf is euh.... een leuk plaatje, niet meer en minder in mijn opzicht. Maar het is wat de fotograaf er zelf van vind en of hij er zelf tevreden mee is. Vanuit dat oogpunt zou ik zeker, ga zo door en experimenteer zeker meer met deze onderwerpen, want er valt zeker nog meer uit te halen
              http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

idd wat een opmerkingen...

als de foto u ni aanstaat, 'vulgair' is, kijk dan elders ipv gans dien topic hier te verbrodden...

sommigen hebben hier (en elders) maar dat te doen... beke tekort aan respect, beke maar lol

voor mij een perfect uitbelichte foto....
                Chrisly... [B]www.christvilez.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                  Bah in plaats van '+18' zet je maar beter 'vulgair'.

En vergeet daarbij die 'iieeeeuw'achtergrond niet bij....

Greetz
                  Dj

Je bent nogal snel in je waardeoordelen. En een backdrop vindt in jouw ogen niet gemakkelijk genade. Maar vergeet niet:

1. Dat een textielbackdrop al vlug zo'n 200-250 euro of zelfs meer kost, als je een beetje lengte wil. Welke fotograaf kan er zich er een twintigtal permitteren als hij niet professioneel bezig is, omdat jij zonodig afwisseling wil?
                  Ik heb er een zestal, en voor mij is dat genoeg.

2. Dat die backdrops erop gemaakt zijn om een achtergrond te geven die het model beter tot zijn recht doet komen. Beter dan een bloemetjes- of streepjesbehang, dus.

3. Dat belichtingtechnisch die achtergrond een constante is, die je helpt je licht op het model af te stemmen.

Fotografen hebben dus hun redenen voor wat ze doen. Ik vind niet dat het jou als model toekomt daar commentaar op te hebben. Of ga jij in de toekomst je eigen backdrops meebrengen naar de studio?

Misschien zou je zélf eens wat moeten gaan fotograferen; dat zou je mogelijk wat meer begrip voor het werk van de fotograaf bijbrengen. Totnutoe horen we hier niet veel meer dan destructieve kritiek van jou, die niet altijd een realiteitstoets doorstaat. Pro memorie: in éénzelfde topic schrijf je over een van mijn backdrops: "die achtergrond trekt op niets" en wat verder "die achtergrond op zich is niet zo slecht". Daarmee geef je aan op welk niveau we je commentaren ongeveer moeten situeren.

Sorry dat ik wat uitvoerig repliceer. Maar ik ben er voorstander van dat een schoenmaker bij zijn leest blijft. Doet hij dat niet, dan mag hij tenminste trachten zinvol commentaar te leveren - en dat zal dan wel geaccepteerd worden ook. Maar als psycholoog heb ik ook niet graag dat een bouwvakker mij komt zeggen welke therapie ik moet gebruiken, tenzij dat ik merk dat hij weet waarover hij spreekt.

Je ziet, ik kan ook mijn gedacht zeggen...
                  Last edited by Fullator; 6 november 2005, 23:17.
                  Fullator
                  Fotostudio Candela Zone
                  website: http://www.chronax.be
                  website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

1. Dat een textielbackdrop al vlug zo'n 200-250 euro of zelfs meer kost, als je een beetje lengte wil. Welke fotograaf kan er zich er een twintigtal permitteren als hij niet professioneel bezig is, omdat jij zonodig afwisseling wil?
                    Ik heb er een zestal, en voor mij is dat genoeg.
                    Het feit dat iets duur is maakt het nog niet mooi.

2. Dat die backdrops erop gemaakt zijn om een achtergrond te geven die het model beter tot zijn recht doet komen. Beter dan een bloemetjes- of streepjesbehang, dus.
                    Hier gaat het dus fout; de modellen komen hierdoor niet beter tot hun recht. Dit zou een wilde scene moeten voorstellen daar wil ik de passende omgeving bij zien, en misschien is dat het verweerde bloemetjes gordijn van een goedkope hotelkamer. Nu wordt zo'n scene zo gemaakt.

3. Dat belichtingtechnisch die achtergrond een constante is, die je helpt je licht op het model af te stemmen.
                    Het feit dat ergens een reden voor is maakt het resultaat nog niet mooi.

Fotografen hebben dus hun redenen voor wat ze doen. Ik vind niet dat het jou als model toekomt daar commentaar op te hebben. Of ga jij in de toekomst je eigen backdrops meebrengen naar de studio?
                    Iedereen heeft het volste recht een eindproduct te beoordelen. Ik denk dat het voor een fotograaf heel goed is te realiseren dat een niet-fotograaf naar andere aspecten kijkt.

Misschien zou je zélf eens wat moeten gaan fotograferen; dat zou je mogelijk wat meer begrip voor het werk van de fotograaf bijbrengen. Totnutoe horen we hier niet veel meer dan destructieve kritiek van jou, die niet altijd een realiteitstoets doorstaat. Pro memorie: in éénzelfde topic schrijf je over een van mijn backdrops: "die achtergrond trekt op niets" en wat verder "die achtergrond op zich is niet zo slecht". Daarmee geef je aan op welk niveau we je commentaren ongeveer moeten situeren.
                    Even wat willekeurige citaatjes:
                    - Dat moet iets te maken hebben met een bijkomende reflectie.... Maar ook al kun je het niet volledig verklaren, het blijft voor mij een slechte foto! Punt!
                    - Ik had meer symmetrisch gewerkt....+ had je meer op haar hoogte moeten werken, nu vallen haar ogen bijna toe.... Zo'n zonde....
                    - Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, de laatste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Prachtig e crop!!!!!!!!!!!!!!!!
                    - Heb je dat nu al eens geweten, ik word bang van een klein meisje Hij is super geslaagd!!!!!!!!!!!!

Misschien zelf ook even iets nakijken voor je reageert?

als de foto u ni aanstaat, 'vulgair' is, kijk dan elders ipv gans dien topic hier te verbrodden...
                    Een slechte kritiek geven is niet hetzelfde als het verbrodden van een topic; het is het verlevendigen van een topic.

Om kort te gaan wat kan men hier af en toe toch slecht tegen kritiek. Misschien is het wel een stuk positiever om, als je het niet met een kritiek eens bent, een relevant tegen argument te geven of te constateren dat smaken nu eenmaal verschillen.

Meestal onthoud ik me van commentaar op studiofoto's, omdat het genre me totaal niet ligt, juist vanwege de standaard achtergrondjes en de onnatuurlijke situatie waarin een model zich bevindt. Neemt niet weg dat ik het meestal knap werk vind.
                    Persoonlijk vind ik een beetje vulgair niet erg.
                    Op een gave huid kun je niet scherpstellen
                    Simpele albumpjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457
                      Wat wil je dan in de plaats stellen van die klassieke studio achtergronden... bloemetjes behang ????
                      Surprise me,omdat ik zonodig afwisseling wil!!

Comment

Ja, zo iets ouderwets, zwart wit, met bloemetjes behang, zou echt al veel beter zijn.

Comment

Hahahahahaa, bloemetjes behang.... ik rol op de grond van het lachen
                          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porochelt
                            Het feit dat iets duur is maakt het nog niet mooi.
                            Je mist mijn punt. Juist omdat het zo duur is, kan een fotograaf zich niet permitteren er een hele collectie op na te houden, in de hoop dat er een bij is die het model bevalt. Ik realiseer me dat smaken verschillen.

Hier gaat het dus fout; de modellen komen hierdoor niet beter tot hun recht. Dit zou een wilde scene moeten voorstellen daar wil ik de passende omgeving bij zien, en misschien is dat het verweerde bloemetjes gordijn van een goedkope hotelkamer. Nu wordt zo'n scene zo gemaakt..
                            Doordat een achtergrond minder druk is gaat het accent naar de voorgrond. Dat bloemetjesgordijn van het hotel kan best indrukwekkend zijn, maar dan staan de radiators, een stuk van de kleerkast en de TV er mee op....

Het feit dat ergens een reden voor is maakt het resultaat nog niet mooi .
                            Klopt, maar in dit geval is de foto technisch àf. Of het onderwerp bevalt is een andere kwestie. Beauty is in the eye of the beholder. Mij spreekt het niet erg aan, maar kwalitatief is er weinig op aan te merken. En dat is wat ik bedoel. Wat mij betreft mogen er gerust een hoop pure emotionele en subjectieve interpretaties op de fotograaf worden losgelaten, maar dat zegt weinig of niets over de kwaliteit van de foto.

Iedereen heeft het volste recht een eindproduct te beoordelen. Ik denk dat het voor een fotograaf heel goed is te realiseren dat een niet-fotograaf naar andere aspecten kijkt.
                            Klopt, het blijkt overigens overduidelijk uit je random citaten. Maar voor mij is ditniet veel meer dan wat emotioneel gekakel. De meeste fotografen hebben weinig aan een "aiaiaiaiaiai".

Een slechte kritiek geven is niet hetzelfde als het verbrodden van een topic; het is het verlevendigen van een topic.

Om kort te gaan wat kan men hier af en toe toch slecht tegen kritiek. Misschien is het wel een stuk positiever om, als je het niet met een kritiek eens bent, een relevant tegen argument te geven of te constateren dat smaken nu eenmaal verschillen.
                            Juist. Voor de goede orde: ik ben de betrokken fotograaf niet. En ik meen dat mijn argumenten rond het gebruik van een backdrop wel enige relevantie hadden.

Meestal onthoud ik me van commentaar op studiofoto's, omdat het genre me totaal niet ligt, juist vanwege de standaard achtergrondjes en de onnatuurlijke situatie waarin een model zich bevindt. Neemt niet weg dat ik het meestal knap werk vind. Persoonlijk vind ik een beetje vulgair niet erg.
                            Heb ik geen enkel probleem mee. Het is mijn smaak niet, maar ik zal de laatste zijn om een ander mijn smaak op te dringen.
                            Fullator
                            Fotostudio Candela Zone
                            website: http://www.chronax.be
                            website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Hier had een effen achtergrond voor mij veel beter geweest en daarbij heeft Tony gelijk... Voor mij komt het vulgair over, voor jullie hoeft dat niet!!!!!

Ieder zijn mening hé jongens, ik begin hier toch ook niet in de trend

VAn kom mensen kijk nog keer naar de foto, blablablabla, jullie moeten hem wel slecht vinden.

Nee, jullie vinden hem goed, wel... So be it!

Leer een ander zijn mening aanvaarden!

Comment

Nog even zeggen dat je poses en expressies min of meer ook bij het technische aspect kunt rekenen... Ook al is zijn belichting nu nog op en top, dat geloof ik best, heb er ook geen argument op gegeven dat het niet zo zou zijn...

Maar belichting is 'maar' belichting, als de poses en expressies het niet doen voor iemand, zal de belichting het ook niet doen....

Over achtergronden gesproken, ik doe niet veel studiowerk (en ik weet wel waarom) en als ik dan al studiowerk doe moeten ze zeker niet met zo'n achtergronden afkomen....
                                Geef mij maar een klassiek zwart of wit, al goed en wel! Of een roos, zou ook eens plezant zijn.
                                Maar zoeentje, nee brrrr, ik zeg meteen aan de fotograaf dat het me niet bevalt! En ik denk ook dat de fotografen waar ik mee shoots doe dat wel verstaan en met plezier dan een ander zouden uithalen of op locatie iets zouden doen....

Maar ik heb maar één shoot gedaan met zo'n achtergronden en dat waren mijn eerste foto's en op je eerste foto's ben je trots! Maar als ik het nu 3jaar later de foto bekijk, zie ik zelf wel wat voor amateuristische foto's het zijn, zowel van mijn kant als de kant van de fotograaf...

Ik heb hier foto's waar ik waauw tegen zeg, maar sorry als ik er dan enkele op een rij zie die het niet doen voor me. Moet ik dan zwijgen? Mag ik alleen maar mijn gedacht zeggen als het positief is? Dan vind ik dat heel schijnheilig, mensen die foto's posten willen allerhande kritieken. Ze weten ook dat er verschillende meningen zijn en dus negatieve kritiek kan volgen.

Ik weet ook dat de meeste die foto's posten wel werkelijk content zijn over hun foto's, zo zal digi content zijn over deze en dat mag hij ook, maar daarvoor hoeven wij als kijker er niet mee akkoord te gaan.

Nu om even Fullator zijn achtergrond te betrekken bij deze achtergrond....

Deze doet het niet vanwege de kleur, het is perfect opgesteld, geen kreukje te bespeuren, Fullator zijn achtergrond daarentegen vond ik niet kunnen door de plooien en zelfs in het midden van zijn achtergrond een kreuk.... DAAROM en enkel DAAROM vond ik hem maar niets! Dus heb ik wel nagedacht bij beide foto's.

Dank u zeer!!

De grote mening van een 'niet zo klein' meisje!

Greetz
                                Dj

Comment

Working...
                                X