Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Mag ik weten met welke lens je die genomen hebt? Ik heb ook een D70 met dezelfde objectieven die vermeld staan onderaan je laatste foto, maar ik heb toch nog niet kunnen bewerkstellen om zulke scherpe foto's te nemen. Help!
clo
Alle 3 de foto's zijn gemaakt met de 70-300 kitlens.
Ik neem wel mijn tijd om een goeie focus te bekomen met deze trage lens. De beste resultaten verkrijg ik als ik 2 x focus op het onderwerp.
En natuurlijk pas ik, zij het zeer voorzichtig, wat USM toe bij de nabewerking.
@ iedereen: Bedankt voor de reacties
Er was idd iets fout gegaan bij het nabewerken van de 3de foto. Ik heb mijn huiswerk eens opnieuw gedaan en een naar mijn mening betere versie gepost.
Bij het bedelende vrouwtje vind ik de jas er ook te 'netjes' uitzien, zo op het oog zie ik niet echte slijtplekken vanwege het lange dragen.
Verder een modern uitziende rugzak (waar de volgende vermoming inzit!)
Schaamteloos gedrag.
Maar het zijn de toeristen die schijnbaar iets 'dommer' zijn en rustig uit medelij hun geld doneren
Maar zoals maniac al zei, ik had de ook de foto wel willen zien waar ze zich even terugtrekt uit de drukte om haar rug te strekken.
Comment