Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
toen ik de naam vicky weer zag, kon ik niet wachten. ik moet zeggen, ben wat teleurgesteld. dit kan me niet bekoren, heb moeite met de rare kleuren, contrast en het wat rommelige aspect van de foto's.
maar we zijn in het verleden misschien veel te veel gewoon geweest van vicky
Bij dit soort foto's kan je niet teveel over de technische kant gaan moeilijk doen. Ze zijn misschien niet zo "afgewerkt" als Vicky's andere foto's, maar je moet ook eens de omstandigheden bekijken: én felle zon én harde schaduw én actie. Dit in acht nemend vindt ik in ieder geval dat deze foto's er gerust mogen wezen, en dat de compo's er ook mogen zijn. Ik heb al heel wat minder geslaagde "snapshots" gezien (en zelf gemaakt )
Met wat meer nabewerking kan je misschien beeldtechnisch hier en daar nog wat fine-tunen. Maar voor mij hoeft dit niet persé. Leuk verhaal, leuke foto's, da's hier 't belangrijkste.
grtz,
PieterR.
It is possible to fly without motors, but not without knowledge and skill. - Wilbur Wright
Bedankt iedereen
't Was idd niet gemakkelijk om goede foto's te nemen, heel felle zon en dan die twee die maar om ter snelste achter de bal liepen. Er zijn veel foto's met te veel bewegingsonscherpte maar deze vond ik toch redelijk van kwaliteit alhoewel mijn oordeel hier wel sentimenteel wordt beinvloed door wie er op de foto's staat
Comment