Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Julie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Julie

Tweemaal zigeunermeisje

"Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Re: Julie

leuk koppie, iets aan de krappe kant gekadreerd, heeft wel wat... doe zo voort!
    Groets, Gerhard
    Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Sorry maar ik vind het helemaal geen nette foto's ...
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg

En mag ik vragen waarom, ik vind als je foto's als deze met de grond gelijk maakt dat je dat toch wel even mag verduidelijken met de reden waarom!?

Comment

de tweede opname erg mooi, vooral de ogen goed scherp en de lippen net niet.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Die 2de
            Ogen om in te verdrinken ! Heel crap en daarom zo knap !
            natwork.be

Comment

ik ga ook voor de tweede.

mooie ogen
              Canon 300D, Canon EFS 18-55 IS en een Tamron MACRO 1:2 AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD
              wishlist 430 EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nat
                Heel crap en daarom zo knap !
                'Krap', zal je wel bedoelen... 'Crap' wil zeggen: rotzooi, troep, onzin...

On topic: beide foto's hebben wel iets, maar beide foto's hebben IMHO ook iets storends:

*foto 1: Haar oksel had niet in beeld mogen zijn daar me dit niet echt flaterend lijkt. Ook wat opletten met de belichting, vooral op har neus want die is nu op het randje af...

*foto 2: ik hou van krappe uitsnedes, doch hier staat haar gezicht wat té centraal. Je snijdt met andere woorden beter wat van haar gezicht af en laat aan de andere kant een weinig ruimte over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT

En mag ik vragen waarom, ik vind als je foto's als deze met de grond gelijk maakt dat je dat toch wel even mag verduidelijken met de reden waarom!?
                  Hier ben ik het volkomen met Tony eens, geef dan buiten deze voor mij wat "lompe" en nietszeggende opmerkingen ook aan wat er volgens jou beter of anders kan. Ik weet het, dit is showcase en een uitgebreid commentaar hoeft hier niet, volgens mijn mening kun je dan ook beter NIET reageren i.p.v. zo'n onzinnig commentaar neer te schrijven.

Voor het comentaar op de foto's kan ik me vinden in de reactie van Frederic.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Bedoel je gewoon dat je ze niet 'mooi' vind ? Of is er iets vuil aan?
                    'k Snap het woord 'nette' niet in deze context.
                    "Just do it !"

Comment

wel, ik vind het twee "nette" opnames, vooral nr 2 laat je verdrinken in de ogen de crop of uitsnede of compositie vind ik persoonlijk zeer geslaagd, en had het bijna vergeten: een mooie natuurlijke huidtint

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
                        Hier ben ik het volkomen met Tony eens, geef dan buiten deze voor mij wat "lompe" en nietszeggende opmerkingen ook aan wat er volgens jou beter of anders kan. Ik weet het, dit is showcase en een uitgebreid commentaar hoeft hier niet, volgens mijn mening kun je dan ook beter NIET reageren i.p.v. zo'n onzinnig commentaar neer te schrijven.
                        Moet ik dan zeggen dat ik ze knap vind of mag ik alleen commentaar geven als ik het goed vind?
                        Een mening is persoonlijk en ik vind deze foto's niet net ... niet met de bedoeling dat het vieze foto's zijn maar niet scherp ... zo komen die bij mij over. Misschien had u liever een andere woordkeuze maar hier is net = scherp ...
                        En ik zie van geen kanten wat er "LOMP" is aan mijn opmerking dat deze niet scherp is (om een andere woordkeuze te maken) ... het is nog lomper zo te reageren als je niet eens snapt wat een mens bedoelt ... maar allé, iedereen kan al eens mis zijn ... of zich verkeerd uitdrukken (of verstaan) ...
                        Ik zal in het vervolg een beetje vroeger gaan slapen, kan ik beter over mijn woordkeuze nadenken ...
                        De rest lees je verder wel ...
                        Last edited by VerSeg; 23 oktober 2005, 22:58.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52
                          Bedoel je gewoon dat je ze niet 'mooi' vind ? Of is er iets vuil aan?
                          'k Snap het woord 'nette' niet in deze context.
                          Neen, er is zekers niets "vuil" aan, sorry als dit zo overkwam ...
                          Bij ons is net = scherp ... vandaar.

Het is natuurlijk ieders keuze en meningen zijn persoonlijk maar ik had de tweede foto graag gezien met iets meer scherpte, vooral op de ogen (bruin van de ogen om misverstanden te voorkomen).
                          Probeer op de foto 2 (gepost formaat) eens een USM van Amount 100, Radius 1, Threshold 0 en je zal zien wat ik bedoel.
                          Ik geef gewoon eerlijk mijn idée over iets zonder daarmee de bedoeling iets met de grond gelijk te maken. Natuurlijk zit er ook iets positiefs in deze foto.
                          Maar inderdaad zijn meningen verschillend en een geluk ook ... natuurlijk zullen er zijn die hem wel mooi vinden, zoals u ... anders had u hem niet gepost denk ik ...

Sommigen leden hier nemen een mindere beoordeling precies als een oorlogsverklaring ... da's ook niet de bedoeling hé.

Mvg,
                          Last edited by VerSeg; 23 oktober 2005, 23:10.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

nu ik weet wat je onder "net" verstaat kan ik niet anders dan je mening volledig respecteren
                            "Just do it !"

Comment

Bij ons is net = scherp ... vandaar.
                              Sorry, weet niet van welke streek je bent, maar blijkbaar kon toch niemand het verband leggen tussen net & scherp hoor? En ik heb voor alle zekerheid eerst even gekeken naar alle betekenissen van het woord op vandale.nl
                              En als je dit al een oorlogsverklaring vind

En nu terug naar de fotografie, ze kunnen inderdaad misschien scherper maar of het bij deze foto's echt moet daar ben ik nog niet zo zeker van...

Comment

Working...
                              X