Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Arne

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Arne

Ik ben nieuw hier dus dit is mijn eerste post hier.
    Een kleine selectie foto`s van een portretshoot die ik afgelopen weekend heb gedaan met Arne Jacobs. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
    De bedoeling erachter was een soort van "fashion-shoot,en als aanvulling voor onze portfolios.

vrgr
    Raym
    Canon5D MII. markIII, 7D en lenzen...
    Website: Raym`s Fotosite

Re: Arne

Persoonlijk vind ik de eerste het beste, de blik en de kleur spreekt me daar het meeste bij aan. De laatste vind ik minder. De tweede is ook fijn, maar kan meer contrast gebruiken, denk ik.
    http://www.duister.org

Comment

héél knappe portretreeks-foto1 is super qua expressie (enkel het hooi stoort me wat)

Comment

de laatste de minste, de eerste de mooiste, de tweede leukste.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Wel als uw doel fashion was dan ga ik absoluut voor de 3e dit is fashion look , wintermode voor de man! Mooie achtergrond, alleen wat mij stoort is die oorbel rechts

Nummer 1 is ook zeer mooi, de tweede spreekt mij niet aan omdat, als fashion shoot, zijn blouse te rommelig ligt en zijn jas te hoog steekt. Komt ook wel door zijn houding. Ook hier opletten voor ring, staat niet zo bij modefotografie, maar dat is persoonlijk.

Een zeer goede is de 7e foto van zijn shoot

Greetz, RonnyE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
            Wel als uw doel fashion was dan ga ik absoluut voor de 3e dit is fashion look , wintermode voor de man! Mooie achtergrond, alleen wat mij stoort is die oorbel rechts

Nummer 1 is ook zeer mooi, de tweede spreekt mij niet aan omdat, als fashion shoot, zijn blouse te rommelig ligt en zijn jas te hoog steekt. Komt ook wel door zijn houding. Ook hier opletten voor ring, staat niet zo bij modefotografie, maar dat is persoonlijk.

Een zeer goede is de 7e foto van zijn shoot

Greetz, RonnyE
            Ronny
            Je hebt gelijk, een aantal minpuntjes waren mij ook opgevallen inderdaad.
            Ik heb voor mezelf een mix gemaak tijdens de shoot,Arne zal wellicht andere foto`s gebruiken als ik voor mijn site. De blouse is idd wat rommelig op de 2e foto en de ring had beter afgedaan kunnen worden ( achteraf gezien). bedankt voor je opbouwende en leerzame commentaar!

Comment

nice nice
              Last edited by demiurg; 6 april 2006, 17:27.

Comment

driemaal goed, derde best!
                Groets, Gerhard
                Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

heeeeeel mooi!!!! Hij staat er super knap op, vooral bij de eerste het stro vind ik er super goed bij passen, net als het sjaaltje. Die foto is voor mij perfect , qua scherpte, compositie, kleur,... De andere spreken mij minder aan.

vele groetjes,
                  Tatjana

Comment

Nr.1 vind ik echt een topper (de andere 2 zijn ook mooi maar nr.1 heeft de grootste wow-factor)
                    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Ik vind ze allebei geslaagd maar nr 1 draagt toch mijn voorkeur door de gezichtsuitdrukking en het goed uitkomen van de ogen.

Groetjes
                      Liesje

Comment

Voor fashion worden meestal toch andere eisen gesteld, maar als portretserie vind ik het heel geslaagd. Foto twee is daarbij mijn favoriet.

Groeten, Miriam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mvdh
                          Voor fashion worden meestal toch andere eisen gesteld, maar als portretserie vind ik het heel geslaagd. Foto twee is daarbij mijn favoriet.

Groeten, Miriam
                          Dat klopt. ik gebruik voor mijn eigen site andere foto`s als die arne zelf voor zijn site zal gebruiken. Misschien dat fashion-shoot niet het juiste woord is, meer een soort thema wellicht dat dat beter past.

Comment

Working...
                          X