Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
[QUOTE= .... maar op veel commetaar moet ik niet rekenen zeker [/QUOTE]
Vind ze alle drie toch iets hebben .... zowel de foto's als het model intrigeren ...
mss mochten de foto's iets meer 'pit' hebben ... iets meer contrast
Het model lijkt mij heel wat mogelijkheden te hebben
a dan toch
Mooie foto's al 3
maar op veel commetaar moet ik niet rekenen zeker
Tuurlijk Nancy, waarom jij niet ? Ik ben trouwens nog niet rond met mijn 3* triologie, maar ik wachtte op de eerste reactie op deze post. Die heeft inderdaad wat op zich laten wachten, maar ik denk dat "mensen & modellen" even verzadigd was van "3*..."
Ik kan natuurlijk moeilijk commentaar geven op mijn eigen foto's hé
Tot in oudenaarde Je zoekt mij maar op voor een sessie indien je wil. We zullen elkaar wel tegenkomen.
a dan toch
Mooie foto's al 3
maar op veel commetaar moet ik niet rekenen zeker
Eigenlijk geef ik normaal enkel commentaar op de foto's en niet op de persoon maar voor een keer een uitzondering...
Beste voor mij is de tweede vanwege de meest natuurlijke houding, bij de eerste zien we je te weinig en de laatste lijkt mij een beetje te schuchter...
@Nat wat draagt het rechtse gedeelte van die tweede foto bij als aanvulling tot het geheel? Vind die witte vlekken zelfs storend...De foto van Nancy zelf vind ik dan wel geslaagd
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Eigenlijk geef ik normaal enkel commentaar op de foto's en niet op de persoon maar voor een keer een uitzondering...
Beste voor mij is de tweede vanwege de meest natuurlijke houding, bij de eerste zien we je te weinig en de laatste lijkt mij een beetje te schuchter...
@Nat wat draagt het rechtse gedeelte van die tweede foto bij als aanvulling tot het geheel? Vind die witte vlekken zelfs storend...De foto van Nancy zelf vind ik dan wel geslaagd
1ste foto : Ik begrijp je punt. Misschien helpt het als je weet dat Sandra en Nancy zussen zijn en dus alletwee op die foto staan zonder dat de ene het weet van de andere.
2de foto : Mja, je hebt een punt. Dat is natuurlijk de zon inval dan de vensters. Misschien wegklonen ?
Tuurlijk Nancy, waarom jij niet ? Ik ben trouwens nog niet rond met mijn 3* triologie, maar ik wachtte op de eerste reactie op deze post. Die heeft inderdaad wat op zich laten wachten, maar ik denk dat "mensen & modellen" even verzadigd was van "3*..."
Ik kan natuurlijk moeilijk commentaar geven op mijn eigen foto's hé
Tot in oudenaarde Je zoekt mij maar op voor een sessie indien je wil. We zullen elkaar wel tegenkomen.
Groeten,
Nat.
hey Nat ja hoor ik wil zeker hoor voor een sessie kzal u daar wel tege kome
Bij de eerste foto is het jammer dat je niet meer in beeld gebracht hebt van dat knap meiske
Bij de 2e foto gaat mijn aandacht naar de uitgebrande vlekken.
De derde is eerste klas
Comment