Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3* Nancy In Ronse

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 3* Nancy In Ronse

The triology goes on....
    De zus van Sandra : Nancy

Op de eerste foto staat trouwens ook Sandra in de verre achtergrond.
    natwork.be

Re: 3* Nancy In Ronse

a dan toch
    Mooie foto's al 3
    maar op veel commetaar moet ik niet rekenen zeker

Comment

[QUOTE= .... maar op veel commetaar moet ik niet rekenen zeker [/QUOTE]

Vind ze alle drie toch iets hebben .... zowel de foto's als het model intrigeren ...
      mss mochten de foto's iets meer 'pit' hebben ... iets meer contrast

Het model lijkt mij heel wat mogelijkheden te hebben
      "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NaNcyke
        a dan toch
        Mooie foto's al 3
        Tuurlijk Nancy, waarom jij niet ? Ik ben trouwens nog niet rond met mijn 3* triologie, maar ik wachtte op de eerste reactie op deze post. Die heeft inderdaad wat op zich laten wachten, maar ik denk dat "mensen & modellen" even verzadigd was van "3*..."
        Ik kan natuurlijk moeilijk commentaar geven op mijn eigen foto's hé

Tot in oudenaarde Je zoekt mij maar op voor een sessie indien je wil. We zullen elkaar wel tegenkomen.

Groeten,

Nat.
        natwork.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NaNcyke
          a dan toch
          Mooie foto's al 3
          Eigenlijk geef ik normaal enkel commentaar op de foto's en niet op de persoon maar voor een keer een uitzondering...
          Beste voor mij is de tweede vanwege de meest natuurlijke houding, bij de eerste zien we je te weinig en de laatste lijkt mij een beetje te schuchter...
          @Nat wat draagt het rechtse gedeelte van die tweede foto bij als aanvulling tot het geheel? Vind die witte vlekken zelfs storend...De foto van Nancy zelf vind ik dan wel geslaagd
          D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
          BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius
            Eigenlijk geef ik normaal enkel commentaar op de foto's en niet op de persoon maar voor een keer een uitzondering...
            Beste voor mij is de tweede vanwege de meest natuurlijke houding, bij de eerste zien we je te weinig en de laatste lijkt mij een beetje te schuchter...
            @Nat wat draagt het rechtse gedeelte van die tweede foto bij als aanvulling tot het geheel? Vind die witte vlekken zelfs storend...De foto van Nancy zelf vind ik dan wel geslaagd
            1ste foto : Ik begrijp je punt. Misschien helpt het als je weet dat Sandra en Nancy zussen zijn en dus alletwee op die foto staan zonder dat de ene het weet van de andere.
            2de foto : Mja, je hebt een punt. Dat is natuurlijk de zon inval dan de vensters. Misschien wegklonen ?
            natwork.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nat
              Tuurlijk Nancy, waarom jij niet ? Ik ben trouwens nog niet rond met mijn 3* triologie, maar ik wachtte op de eerste reactie op deze post. Die heeft inderdaad wat op zich laten wachten, maar ik denk dat "mensen & modellen" even verzadigd was van "3*..."
              Ik kan natuurlijk moeilijk commentaar geven op mijn eigen foto's hé

Tot in oudenaarde Je zoekt mij maar op voor een sessie indien je wil. We zullen elkaar wel tegenkomen.

Groeten,

Nat.
              hey Nat ja hoor ik wil zeker hoor voor een sessie kzal u daar wel tege kome

Groetjes en tot dan he

Comment

Bij de derde foto vind ik de schaduw te hard. Waarschijnlijk recht op het model geflitst.
                www.bartdeweer.be

Comment

1 & 2 vind'k best knap. Met 2 als uitschieter, de heldere vlekken storen me niet direct.

3 is minder geslaagd. Volgende keer beter
                  Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

Comment

Allen bedankt voor de eerlijke reacties.
                    natwork.be

Comment

Bij de eerste foto is het jammer dat je niet meer in beeld gebracht hebt van dat knap meiske
                      Bij de 2e foto gaat mijn aandacht naar de uitgebrande vlekken.
                      De derde is eerste klas
                      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Working...
                      X