Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mogen wij ook weten welke lens en wat je er van vindt?
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Mogen wij ook weten welke lens en wat je er van vindt?
Gewoon één van de goedkoopste tele's die op de markt zijn.
--> Sigma 70-300 APO DG Macro (219€ voor betaald)
1e is vb. getrokken op 220mm (x1.5 cropf= +-330mm) 1/500e F5.3
Voordelen: prijs , bereik , ideale budget-aanvulling op de 18-70 kit
Nadelen: voor macro (alleen tussen 200 en 300) moet je "omschakelen" , dus geen backclick-systeem
vreet licht en heeft geen VR , IS, OS of hoe je 't wil noemen dus op 300mm stabiel houden in de hand is niet gemakkelijk
Dit soort foto's mag je me wel elke dag voorschotelen. Ik kan hier geweldig van genieten. Die expressie is àf. En je lens heeft haar sporen verdiend (de fotograaf ook, trouwens).
Ik ben een beetje laat merk ik, maar ik wilde toch mijn commentaar nog even kwijt:
Top top top!! De eerste foto is voor mij veruit de mooiste! De kleuren van haar lippen vs die van haar ogen. Dan de sproetjes erbij en een fotomodel is geboren. Wát een uitstraling. En wat een leuke, goede foto ook!
Comment