ik ben geen liefhebber van dit soort foto's, maar in zijn categorie is hij idd heel mooi, daar kan ik zelfs geen negatief punt over zeggen.
maar ik wil ff terugkomen op de originele foto die jeff postte. Dit toont nog maar eens het belang aan van nabewerking. Je moet een beetje moed hebben om die te posten , ik zie ook met angst het moment tegemoet dat iemand een raw file van mij vraagt ... ... die zien er ook niet uit. Ik zie ze als ruwe diamanten waar de echte diamant in verborgen zit.
Dus een voor jeff dat die zijn origineel hier te grabbel gooit.
en een mooi voorbeeld dat een goede foto 50% achter de cam en 50% achter het scherm gemaakt wordt ... en das bij mij niet anders
Laat ons nu geen thread beginnen over wel of niet PS en wat echte fotografie nu eigenlijk is ... dit is gewoon mijn 2 cents omtrent deze discussie
Proficiat, het is idd een meesterlijke foto, de nabewerking is ook meesterlijk
misschien is je zogezegde origineel WEL nabewerkt, heheee
neen, ik geloof je op je woord, het zal door de resizing zijn dat
de scherpe delen nog scherper lijken (en te scherp soms dus)
proficiat met de knappe foto, en voor de anderen: vanaf nu hebben
jullie dus een truukje om jullie foto's nog beter te maken
@ E-Design:
ik moet mij niet verweren, t was maar een mening en een visie,
waar ik nog bij blijf
DAT MEISJE HEEFT TE WITTE OGEN, ROFL
neen, gewoonweg supergoede foto, en de nabewerking maakt hem
helemaal TOPPIE
(maar haar witte ogen, die passen toch beter bij haar wit velleke, dan
bij de bruinere nabewerkingshuid, dus misschien de ogen iets minder fel
maken???)
Wat dus weer eens bewijst dat een nabewerking alleen niet zaligmakend is!
Een goede opname kan er alleen maar beter mee worden.
Knap werk Jeff. Zowel in de studio als in de digitale doka!
ik ben geen liefhebber van dit soort foto's, maar in zijn categorie is hij idd heel mooi, daar kan ik zelfs geen negatief punt over zeggen.
maar ik wil ff terugkomen op de originele foto die jeff postte. Dit toont nog maar eens het belang aan van nabewerking. Je moet een beetje moed hebben om die te posten , ik zie ook met angst het moment tegemoet dat iemand een raw file van mij vraagt ... ... die zien er ook niet uit. Ik zie ze als ruwe diamanten waar de echte diamant in verborgen zit.
Dus een voor jeff dat die zijn origineel hier te grabbel gooit.
en een mooi voorbeeld dat een goede foto 50% achter de cam en 50% achter het scherm gemaakt wordt ... en das bij mij niet anders
Laat ons nu geen thread beginnen over wel of niet PS en wat echte fotografie nu eigenlijk is ... dit is gewoon mijn 2 cents omtrent deze discussie
Een waarheid zo groot als een koe.
Ik wou dat ik het ook kon
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Perfectie heeft een nadeel, namelijk dat het ongelofelijk saai is. Perfectie mist spanning en dat laatste is ook wat ik in deze perfecte foto een beetje mis.
Ben ik nu echt de enige die dit TE simpel vind, uit dit model kan meer komen...
+
en een grote + !!!!
dat bandje stoort me MATELOOS
Greetz
Dj
Wat ga jij er MEER uit halen DJ , het is een portret en een verdomd goed portret . Dat het bandje jou mateloos stoort kan ik "niet" inkomen ; er worden tegenwoordig onnoemelijk veel foto's gepost waar hoop andere dingen zijn die storen en die jullie modellen niet eens opmerken ...
Deze foto benadert de perfectie en word dan als "te gewoon" afgeschilderd ; ik kan soms niet meer volgen !
Wat ga jij er MEER uit halen DJ , het is een portret en een verdomd goed portret . Dat het bandje jou mateloos stoort kan ik "niet" inkomen ; er worden tegenwoordig onnoemelijk veel foto's gepost waar hoop andere dingen zijn die storen en die jullie modellen niet eens opmerken ...
Deze foto benadert de perfectie en word dan als "te gewoon" afgeschilderd ; ik kan soms niet meer volgen !
Ieder zijn mening zeggen ze dan... Wel naar mijn mening technisch perfect, maar fotografisch saai...
Zo'n fotookes trekken ze met witte achtergrond op school...
Moest ik scanner hebben zou ik mijn foto vanop school hier even zetten...
Technisch ook goed zu! Zou hem zo in mijn portfolio kunnen steken als je zo redeneert...
Comment