Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Dit is het soort foto's dat de perfectie bereikt, en zich daardoor aan alle commentaar onttrekt. Klassieke schoonheid. Tegenwoordig is het meer "in" om onscherpte te introduceren, 'gewaagde' composities of afschuwelijke kleurcombinaties in de belichting. Geef mij dan maar dit!
Inderdaad zeer mooie foto, maar de ogen zijn
te veel gephotoshopped hoor, mij vertel je niet
dat dat het natuurlijk wit van de ogen is
(goed te zien aan de omranding van het witte deel
aan de iris-rand)
het zou de moeite zijn om eens het origineel te tonen,
dat rechtstreeks uit het fototoestel komt, ben je daartoe bereid?
wel ontzettend mooi scherp hoor!
Proficiat met de mooie foto,
maar de ogen zijn niet goed voor mij!
graag origineeltje!
oa aan Pjotr: let hieronder even op de ogen,
met Photoshop kan je dus geweldigemooie
resultaten behalen, en dit is ook met deze foto hier gebeurd...
ik vind deze foto zeer goed, maar de ogen vind ik dus iets OVERbewerkt,
niet iedereen let daar direct op, maar ik denk dat jullie me gelijk moeten
geven als je de foto wat langer bekijkt
desalnietemin, heel mooie foto, heel goede bewerking, behalve de oogjes
Integenstelling van wat sommgen denken is er geen bewerking gebeurt op de ogen van Britt. Ik heb niet de gewoonte van me te verantwoorden maar bij wijze van uitzondering hier het orginele beeld zonder bewerking, enkel een verkleining om te passen in het forum.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment