Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Neen, dit is geen commerciële bedoening, maar ik kan er ook niet aan doen dat de dames in kwestie reclame maken voor hun opdrachtgever.
Ik kan toch moelijk de logo's op hun kledij wegclonen hé
Die weerspiegeling in de bril bij nummer 2 is fantastisch Ik veronderstel dat jij de rechtse fotograaf bent?
Wat de babes betreft: het is een kwestie van smaak maar ik zou denkelijk snelheidsrecords breken.... om zo snel mogelijk ver weg te raken. Door de hitte zetten materialen een beetje uit en ik denk dat de kritische grens bereikt is
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Hier komt mijn haar dus recht van omhoog he. Denken jullie nu echt dat er op en rond een circuit of sportevent te kiezen valt wat en waar je fotografeert ??? Op sportevenementen wordt nu eenmaal reclame gemaakt, of je dit nu leuk vind of niet. Sommige mensen moeten dat blijkbaar eens dringend beginnen te beseffen.
Ofwel wordt het commercieel als er ergens een logo op een kledingstuk staat, ofwel storen reclameborden (die dan 20 m² groot zijn en organisatoren "met plezier" zullen wegnemen omdat er iemand juist op die plaats een foto wil nemen, waarom denk je dat die borden op een welbepaalde plaats staan ???), ofwel "is het toch zo spijtig dat er mensen op de achtergrond staan van een rallyfoto".
Misschien moeten we de volgende keren maar vragen of er tijdens een voetbalwedstrijd gespeeld kan worden in outfits zonder reclame, moeten pitbabes rondlopen in een boerka, verbieden we ineens reclamestickers op raceauto's en laten we ineens alle reclameborden verwijderen, want het zou wel eens kunnen storen of commercieel kunnen worden ... Denk toch eens twee minuten na aub ...
Comment