Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

" babes " @ Zolder

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: " babes " @ Zolder

@ Raceshot(s)
    @ Sportshot(s)

A.off-topic
    Gezien jullie eigenaardige manier om op mijn vraag naar publiciteit te antwoorden wil ik hier toch gewoon wat verduidelijken:
    1. mijn opmerking over commerciële bedoening ging niet over de pub die op klederen en in de omgeving te zien is
    2. mijn opmerking betrof U zelf: uw login en uw commerciële site (1 letter verschil) komen hier over als verdekte publiciteit en zelfs als spam
    3. Uw handtekening met dubbele link legt nog meer de nadruk op vorig punt
    4. waarom moeten er 2 reacties komen van waarschijnlijk de 2 personen die de commerciële site zullen uitbaten (tussen haakjes : U bent nog volop bezig om deze op te bouwen want 1 van de 2 links is nog niet actief).
    5. ik heb alleen een vraag gesteld nl. of er commerciële bedoelingen achter je posting waren? Ik heb U geen enkel verwijt gemaakt maar plots gaat U beiden tekeer alsof er op Uw tenen werd getrapt (U beweert zelfs dat Uw haar er recht van omhoog komt (sic) ). U verlegt de inhoud van mijn vraag naar de voorstelling van de foto's, maar verzwijgt alle links naar de opbouw van Uw site.

B.On topic
    De geposte fotos zijn van zeer hoge kwaliteit, waarvoor mijn oprecte bewondering en gelukwensen.
    Enkel Uw handtekening en dubbele reactie ontsieren deze prachtige bijdrage.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Inderdaad zowel sportshot, raceshot ans raceshots 2nd fotograferen voor dezelfde 2 sites, en ja 1 van de 2 sites is nog in opbouw, maar waarom deze sites commercieel zijn volgens sommigen weet ik ook niet. Er staat nergens een link bij om de foto's te koop aan te bieden. Het enige wat wij doen is onze passie voor sportfotografie met jullie delen dmv een aantal van onze foto's on line te plaatsen. Dat we hiervoor 2 websites willen oprichten is om door het bos de bomen nog te kunnen zien aangezien we verschillende sporten volgen. Daarom hebben we besloten om nog een klein beetje geld te investeren in een tweede site ( sportshots) om zodoende de autosport en de andere sporten die we volgen van elkaar te kunnen scheiden. Het enige doel van deze actie is dan ook de mensen die regelmatig onze sites bezoeken nog beter van dienst te zijn.

Ik moet echter wel mijn collega gelijk geven als hij zegt dat sommigen hier het spijtig vinden als er mensen op een rallyfoto staan of een reclamepaneel op een circuitfoto staat, maar bij het soort fotografie dat wij doen kan je niet altijd je achtergrond uitkiezen want op de beste fotoplaatsen staan natuurlijk ook altijd de meeste reclameborden.

In de hoop dat de alles nu is uitgeklaard groet ik iedereen vriendelijk,

Geert
      www.photopower.be

Comment

Beste BD-ers,

Nu iedereen z'n zegje heeft mogen doen, lijkt het me aangewezen dat hieraan een einde komt.

Moest er iemand zijn die toch nog de mensen van Raceshot, Raceshot 2nd of Sportshot iets wil zeggen hieromtrend, gelieve dan een pm of e-mail te sturen.

Deze tread gaat op slot.

mvg Sven Michiels (moderator)

Comment

Working...
        X