Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Erika (+origineel)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Erika (+origineel)

Dank voor het kijken

De geel/gouden kleur op de hals/schouder is een weerspiegeling van de kleur van de muren van de kamer.
    Update : originele versie

Dit is de originele versie. Ik sla wel een enorm figuur Ik had de foto door Luminar gedraaid om de huidoneffenheden in het gezicht weg te werken en nu valt me voor het eerst op de Luminar ook haar mond heeft gesloten
    Last edited by philitalia; gisteren, 17:53.
    Mvg Philip

Mooi maar ze zou naar je linker of rechter schouder moeten kijken...?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Een zichtbaar geblurde achtergrond. Scherpe ogen waar geen leven in zit met wegkijken in het niets, door de gepolijste huid doet het geheel bij mij onscherp aan.

Comment

De geel/gouden kleur is alleen op gezicht en hals zichtbaar - en niet verder naar onder
        Het witte hemd lijkt ook geen last te hebben van kleurzweem
        Beetje vreemd toch wel
        De highlight (blinkende huid) in het gezicht ter hoogte van het linkeroog (voor ons rechts) vind ik ook wel uitgesproken
        Al bij al wel een verdienstelijke poging - en mooie lichtjes in de ogen
        Peter
        mijn website : klik

Comment

Dank voor de reacties.
          Ik had misschien wat meer uitleg moeten geven bij het posten.

Niks blurren van de achtergrond aan te pas gekomen. Absoluut niet. Foto is genomen met een zeer oude Nikkor 105mm 2.5 volledig manueel op de D850. Enkel natuurlijk licht gebruikt. Dit was de opdracht.
          De kleurzweem vind ik heel vreemd en komt - denk ik - door de beperkingen van de oude lens, het licht in de namiddag en de reflectie op de okergele gebouwen in de straat. Ik kan het niet anders verklaren.

Door wat Binnenuit schreef ben ik eens terug gaan kijken naar wat ik heb aangevangen in de bewerking en ik heb ontdekt dat Luminar de huid wel heel erg glad maakt. Komt inderdaad een beetje kunstmatig over..
          Last edited by philitalia; gisteren, 13:40.
          Mvg Philip

Comment

Working...
          X