Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op de dijk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] op de dijk

UP:[/url]
    Last edited by bommasien; 15 april 2025, 18:08.
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Ik denk dat ik weet wat je bedoeling is, en op zich zou het een prachtig foto zijn. Ga je de bewerking verminderen, want je kan geen onscherpe bank hebben maar ter zelfden tijd scherpe benen.

Comment

Sien, je gebruik van de kunstmatige DOF in Photoshop/Lightroom is niet wat het moet zijn.
      Zoals Grashalm al aanhalde kan de bank niet onscherp zijn en de damer erop wel.
      je moet de schuivertjes beter gaan gebruiken want dit is gewoon zo onrealistisch als de pest.
      Een nabewerking mag niet opvallen om goed te zijn, en dat is hier allesbehalve het geval.
      Zo zie je ook veel foto's waarvoor Luminar Neo is gebruikt voor luchtvervanging, maar de lucht klopt van geen kanten.
      Terug naar de nabewerking zou ik zeggen ...

Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grashalm Bekijk bericht
        Ik denk dat ik weet wat je bedoeling is, en op zich zou het een prachtig foto zijn. Ga je de bewerking verminderen, want je kan geen onscherpe bank hebben maar ter zelfden tijd scherpe benen.
        Met dank update geplaatst

Comment

veel beter

Comment

Tweede is beter maar er zitten nog teveel fouten in.
            Groetjes,
            Dominic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
              Tweede is beter maar er zitten nog teveel fouten in.
              Vertel?

Verstuurd vanaf mijn SM-A155F met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                Vertel?

Verstuurd vanaf mijn SM-A155F met Tapatalk
                Haar voet zweeft nog altijd op de grond, die is nog artificieel geblurred terwijl dat in realiteit zo niet mogelijk is.
                Rondom de zitbank heb je overal nog stukjes van de ongeblurde foto die doorkomen op je geblurde stuk. De hele omlijning van haar lichaam klopt niet met de achtergrond.
                Groetjes,
                Dominic

Comment

Met zoveel licht op dat zonnige moment doet de veel te sterk geblurde achtergrond onrealistisch aan. Ik zie bij een portret graag ogen in plaat van gitzwarte glazen.

Comment

Working...
                  X