Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Life is a serious matter.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Life is a serious matter.

.

Bedankt voor het kijken (reageren wordt op prijs gesteld).

spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

Wat vind jij hier showcase aan Eddy - ben echt benieuwd ???
    Groet
    Peter
    mijn website : klik

Comment

(H)eerlijke fotografie.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
        Wat vind jij hier showcase aan Eddy - ben echt benieuwd ???
        Groet
        Peter
        de reactie van Bouk lezen is voldoende... het gaat om de foto EN DE TITEL... en de keuze van een post te plaatsen is aan de fotograaf. Bovendien in plaats van een vraag te stellen is het beter om de foto te beoordelen...
        nikon coolpix s9100

Comment

Wel Eddy omdat je het vraagt
          Door het label "showcase" te gebruiken vraag je om strenge commentaar - en geef je aan dat je deze foto beschouwt als voorbeeldfoto voor anderen

Wat ik ervan vind :
          Qua inhoud is de foto ok - er zit een verhaal in wat ook blijkt uit je titel. Qua technische uitwerking vind ik de foto niet goed
          Wat je hoofdonderwerpen betreft - in mijn ogen is hun gezicht ferm overbelicht - ze zaten in fel zonlicht - kan je zien aan de zwarte scherp afgelijnde schaduwen.
          In de nabewerking zijn de gezichten lichtgrijze vlakken geworden - zonder detail (van hetzelfde grijs dat je krijgt als je een uitgebrande zone toch terugtrekt)
          Ik kan niet oordelen de overbelichting ontstaan is tijdens het fotograferen - of ontstaan is tijdens de nabewerking (zou ook kunnen) - maar het resultaat is niet goed
          Voorts een heel zwaar vignet overheen - dat meer dan de helft van de oppervlakte beslaat - de 3e persoon rechts aan dezelfde tafel had pech want die is in het donker gezet
          De twee peervormige lampen hangen er maar triestig bij na al dat vignetwerk
          Tot zover mijn eerlijke beoordeling - bij mij was deze in de vuilbak beland - maar jij vind het een showcase - het zij zo
          Groet,
          Peter
          mijn website : klik

Comment

Ik ben het met de kritiek van Blauwzwart eens: voor in showcase te hoog gegrepen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
              Ik ben het met de kritiek van Blauwzwart eens: voor in showcase te hoog gegrepen.
              Ook mijn mening.

Comment

Working...
              X