Wellicht heel ongebruikelijk, om op Belgium DIGITAL, in de sectie mensen .... een opname te posten waarbij totaal geen merkcamera aan te pas kwam, zelfs geen CCD of CMOS sensor, zelfs geen analoog filmpje... om het beeld vast te leggen. Neen, alleen een houten kist , een simpel lensje van bijna 100 jaar oud , een stukje lichtgevoelig papier (uit lang vervlogen tijden) en voor de rest 200% aan passie voor de fotografie ... en dat resulteert in dit beeld van BD model Raven Black.
Opname gemaakt tijdens de demonstratieshoot met mijn Instant Box Camera tijdens het event 25 jaar Belgium Digital, gewoon terloops vermelden dat ik werkte met een ISO van 1 op dit oud en vervallen papier.
En voor de liefhebbers, voor het verkleinen naar webformaat was dit originele beeld 12853px X 17984px. = dus bijna 232 MegaPix.
Waarom doet men dit ? Gewoon voor het plezier wat fotografie kan brengen.
grt,
Stefan.
Opname gemaakt tijdens de demonstratieshoot met mijn Instant Box Camera tijdens het event 25 jaar Belgium Digital, gewoon terloops vermelden dat ik werkte met een ISO van 1 op dit oud en vervallen papier.
En voor de liefhebbers, voor het verkleinen naar webformaat was dit originele beeld 12853px X 17984px. = dus bijna 232 MegaPix.
Waarom doet men dit ? Gewoon voor het plezier wat fotografie kan brengen.
grt,
Stefan.
Comment