Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD25 @ VERBEKE Foundation _001

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] BD25 @ VERBEKE Foundation _001

    Wellicht heel ongebruikelijk, om op Belgium DIGITAL, in de sectie mensen .... een opname te posten waarbij totaal geen merkcamera aan te pas kwam, zelfs geen CCD of CMOS sensor, zelfs geen analoog filmpje... om het beeld vast te leggen. Neen, alleen een houten kist , een simpel lensje van bijna 100 jaar oud , een stukje lichtgevoelig papier (uit lang vervlogen tijden) en voor de rest 200% aan passie voor de fotografie ... en dat resulteert in dit beeld van BD model Raven Black.

    Click image for larger version

Name:	BLDMKR1024_ravenblack001averbekefoundation.jpg
Views:	261
Size:	165,7 KB
ID:	8103488

    Opname gemaakt tijdens de demonstratieshoot met mijn Instant Box Camera tijdens het event 25 jaar Belgium Digital, gewoon terloops vermelden dat ik werkte met een ISO van 1 op dit oud en vervallen papier.
    En voor de liefhebbers, voor het verkleinen naar webformaat was dit originele beeld 12853px X 17984px. = dus bijna 232 MegaPix.
    Waarom doet men dit ? Gewoon voor het plezier wat fotografie kan brengen.

    grt,
    Stefan.

  • #2
    wel, het initiatief was in elk geval in harmonie met de opzet van de Verbeke foundation. Op zich is het beeld al een verbluffend resultaat vind ik.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Prachtig resultaat dat met de uitleg erbij nog subliemer wordt...chapeau Stefan.
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Ambachtelijk werk - knap
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Kan ik van genieten !

          Comment


          • #6
            Das een héééééééééééééééééél mooi gedaan, uw passie is 100% geslaagd als je het vraagt. ben er fan van.
            Last edited by Red Falcon; 8 oktober 2024, 09:05.


            Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

            Comment


            • #7
              Bijzonder knap resultaat. Daar doe ik mijn hoed voor af en buig ik nederig mijn hoofd!

              Comment


              • #8
                Knap werk!

                Comment


                • #9
                  Super interessant wat je hebt gedaan .. onder de indruk ! Knap werk !

                  Comment

                  Working...
                  X