Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mel C

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mel C

​Model: Mel C
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Ik verwachtte een concertopname van één van de Spice girls, maar blijkbaar zijn er nog Mel C’s.
    Wat is eigenlijk de opzet van deze twee portretten?
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Ze kijkt wel wat bedrukt op de linker foto en op de rechter foto zie ik een bepaalde verwarring, alsof ze de kluts kwijt is, dat is wat ik erin zie, maar mijn eerste gedachten was ook zoals mijn bovenbuurman zegt: wat is de opzet....
      Kortom: Ik zie er vooral bedrukte/verwarrende emoties in die m.i. goed tot uitdrukking komen in de foto..

Rob

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
        Ik verwachtte een concertopname van één van de Spice girls, maar blijkbaar zijn er nog Mel C’s.
        Wat is eigenlijk de opzet van deze twee portretten?
        Haha, Ze noemt Mel en de C is verder een initiaal. Dus ze mag zich zo noemen.

De opzet, 2x hetzelfde portret met wat andere instellingen, dat geeft dit.
        You like it or you hate it. Maar waarschijnlijk zijn er hier meer die het niet met dit type fotografie hebben.
        Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Laat mij dit een verademing vinden. Geen glamour maar rechttoe rechtaan portretfotografie.
          Interessante beelden, zo samen gebracht.
          Straatfotograaf in Antwerpen

Comment

Recht toe recht aan zoals een pasfoto gemaakt in zo'n hokje met gordijntje bij een station. Precies volgens de regels want je mag op een pasfoto geen emotie tonen.

Comment

Dit is op zijn minst interessant ( wat niet van veel inzendingen kan gezegd worden )

Comment

Prachtig , intrigerend portret , boordevol emotie als tweeluik.
                Voor dit genre is de fotografie uitgevonden.

Comment

2 sterke portretten

Comment

Ik ben al een paar keer komen kijken en nu weer. Het spreekt me aan en dan is de maker in zijn opzet geslaagd.

Comment

Ik zie dit ook wel graag.
                      Dit lijkt ook makkelijk te maken maar is het helemaal niet.
                      I put the sexy in dyslexia

Comment

Working...
                      X