Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ze kijkt wel wat bedrukt op de linker foto en op de rechter foto zie ik een bepaalde verwarring, alsof ze de kluts kwijt is, dat is wat ik erin zie, maar mijn eerste gedachten was ook zoals mijn bovenbuurman zegt: wat is de opzet....
Kortom: Ik zie er vooral bedrukte/verwarrende emoties in die m.i. goed tot uitdrukking komen in de foto..
Ik verwachtte een concertopname van één van de Spice girls, maar blijkbaar zijn er nog Mel C’s.
Wat is eigenlijk de opzet van deze twee portretten?
Haha, Ze noemt Mel en de C is verder een initiaal. Dus ze mag zich zo noemen.
De opzet, 2x hetzelfde portret met wat andere instellingen, dat geeft dit.
You like it or you hate it. Maar waarschijnlijk zijn er hier meer die het niet met dit type fotografie hebben.
Recht toe recht aan zoals een pasfoto gemaakt in zo'n hokje met gordijntje bij een station. Precies volgens de regels want je mag op een pasfoto geen emotie tonen.
Comment