Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oude huizen in competitie met oude mensen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] oude huizen in competitie met oude mensen

    24 07 21mens by Cor Bellanger, on Flickr


    correctie op aanvraag

    24 07 21mensbis by Cor Bellanger, on Flickr
    Last edited by CMM; 21 juli 2024, 17:49.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

  • #2
    Dit beeld spreekt me wel aan.
    Opties: perspectiefcorrectie en dat groot grijze ding rechts verwijderen of versmallen, maar dat blijft jouw keuze.

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
      Dit beeld spreekt me wel aan.
      Opties: perspectiefcorrectie en dat groot grijze ding rechts verwijderen of versmallen, maar dat blijft jouw keuze.
      je hebt gelijk, ik weet niet waarom ik dat niet heb gedaan; ik had nochtans niet gedronken. Thanks
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        mooi sfeerbeeld!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Geslaagde update !

          Comment


          • #6
            De diepte werking is verdwenen door de grijze paal rechts weg te kroppen:ik vind het absoluut geen verbetering, alleen de persoon rechts onder was storend. Nooit geen correctie op aanvraag doen: in dit forumonderdeel mag je er vanuit gaan dat de foto af is.

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
              De diepte werking is verdwenen door de grijze paal rechts weg te kroppen:ik vind het absoluut geen verbetering, alleen de persoon rechts onder was storend. Nooit geen correctie op aanvraag doen: in dit forumonderdeel mag je er vanuit gaan dat de foto af is.
              Dit is nu het domste commentaar dat de laatste tijd verschenen is ! Uitgaan van je eigen groot gelijk zal je nooit verder brengen. Niet alle aanwijzingen zijn terecht maar je kan het op zen minst proberen.

              Comment


              • #8
                Voor mij mocht de paal ook blijven.
                Wat ik vreemd/onnatuurlijk vind zijn de kleuren - ik vermoed dat de scaduwen (gang me mensen) een pak is opgehelderd
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                  Voor mij mocht de paal ook blijven.
                  Wat ik vreemd/onnatuurlijk vind zijn de kleuren - ik vermoed dat de schaduwen (gang me mensen) een pak is opgehelderd
                  hartelijk dank aan allen voor de interesse en de tips.
                  Wat die "paal"betreft: mij stoorde het ding meer dan aan jullie omdat ik wist dat het geen paal is: het is de openstaande metalen deur van een vroegere kerk die nu als overdekte markt wordt gebruikt. En ze stond me al in de weg op het moment van de opname.
                  Wat de kleuren betreft: ik ben naar de RAW-versie gaan kijken (uit respect voor de correspondenten, maar ook om zelf wat te leren). Zoals je kan zien was het rotweer op een klein plein tussen hoge huizen. Met als gevolg dat alles tot en met de tentzeilen erg helder in beeld staat en alles tussen de kramen erg donker. Lr heeft dus zowel delen moeten donkerder als andere delen helderder moeten maken. Vergeleken met de RAWversie zijn de rode parka's inderdaad wel wat bleekjes uitgevallen.
                  Bedankt voor de interesse.
                  Cor
                  mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                  nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                  https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht

                    Dit is nu het domste commentaar dat de laatste tijd verschenen is ! Uitgaan van je eigen groot gelijk zal je nooit verder brengen. Niet alle aanwijzingen zijn terecht maar je kan het op zen minst proberen.
                    Wie is hier bezig met het eigen grote gelijk? Doe je dat met persoonlijke aanvallen? Ik dacht dacht dat die tijd op BD voorbij was of is de beschaving nog niet aangebroken.

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                      Lr heeft dus zowel delen moeten donkerder als andere delen helderder moeten maken.
                      Cor
                      Jij bent wel de baas over LR he

                      mijn website : klik

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht

                        Jij bent wel de baas over LR he
                        Hi, hi ! Dat durf ik zelf niet te beweren : ik probeer Lr zoveel mogelijk te laten doen wat ik in gedachten heb, maar dat programma volledig in de vingers hebben en onder de knoet ? Daar heb ik te weinig ervaring voor. De bovenstaande commentaren zijn daar een bevestiging van, maar we doen ons best en langzaamaan evolueren we. Groetjes. Cor
                        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                        Comment

                        Working...
                        X