Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De diepte werking is verdwenen door de grijze paal rechts weg te kroppen:ik vind het absoluut geen verbetering, alleen de persoon rechts onder was storend. Nooit geen correctie op aanvraag doen: in dit forumonderdeel mag je er vanuit gaan dat de foto af is.
De diepte werking is verdwenen door de grijze paal rechts weg te kroppen:ik vind het absoluut geen verbetering, alleen de persoon rechts onder was storend. Nooit geen correctie op aanvraag doen: in dit forumonderdeel mag je er vanuit gaan dat de foto af is.
Dit is nu het domste commentaar dat de laatste tijd verschenen is ! Uitgaan van je eigen groot gelijk zal je nooit verder brengen. Niet alle aanwijzingen zijn terecht maar je kan het op zen minst proberen.
Voor mij mocht de paal ook blijven.
Wat ik vreemd/onnatuurlijk vind zijn de kleuren - ik vermoed dat de scaduwen (gang me mensen) een pak is opgehelderd
Voor mij mocht de paal ook blijven.
Wat ik vreemd/onnatuurlijk vind zijn de kleuren - ik vermoed dat de schaduwen (gang me mensen) een pak is opgehelderd
hartelijk dank aan allen voor de interesse en de tips.
Wat die "paal"betreft: mij stoorde het ding meer dan aan jullie omdat ik wist dat het geen paal is: het is de openstaande metalen deur van een vroegere kerk die nu als overdekte markt wordt gebruikt. En ze stond me al in de weg op het moment van de opname.
Wat de kleuren betreft: ik ben naar de RAW-versie gaan kijken (uit respect voor de correspondenten, maar ook om zelf wat te leren). Zoals je kan zien was het rotweer op een klein plein tussen hoge huizen. Met als gevolg dat alles tot en met de tentzeilen erg helder in beeld staat en alles tussen de kramen erg donker. Lr heeft dus zowel delen moeten donkerder als andere delen helderder moeten maken. Vergeleken met de RAWversie zijn de rode parka's inderdaad wel wat bleekjes uitgevallen.
Bedankt voor de interesse.
Cor
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechholsBekijk bericht
Dit is nu het domste commentaar dat de laatste tijd verschenen is ! Uitgaan van je eigen groot gelijk zal je nooit verder brengen. Niet alle aanwijzingen zijn terecht maar je kan het op zen minst proberen.
Wie is hier bezig met het eigen grote gelijk? Doe je dat met persoonlijke aanvallen? Ik dacht dacht dat die tijd op BD voorbij was of is de beschaving nog niet aangebroken.
Hi, hi ! Dat durf ik zelf niet te beweren : ik probeer Lr zoveel mogelijk te laten doen wat ik in gedachten heb, maar dat programma volledig in de vingers hebben en onder de knoet ? Daar heb ik te weinig ervaring voor. De bovenstaande commentaren zijn daar een bevestiging van, maar we doen ons best en langzaamaan evolueren we. Groetjes. Cor
Comment