Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2024-07-19 Ik wacht wel effe buiten, Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2024-07-19 Ik wacht wel effe buiten, Antwerpen

    2024-07-19 Ik wacht wel effe buiten, Antwerpen


    Straatfotograaf in Antwerpen

  • #2
    terwijl mevrouw het geld opdoet in de juwelenwinkel
    Goed gezien
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Mooi, geslaagde sfeer door het licht.

      Comment


      • #4
        herkenbaar!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Onschuldig straatkiekje ( niks mis mee maar biedt ook weinig extra ). Lijkt het nieuwe niveau te worden bij straatfotografie

          Comment


          • #6
            Dit zie je vaak bij modezaken en vind het altijd zielig dat de echtgenoot die vaak gedwongen werd om mee te gaan winkelen aan de ingang moet staan apengapen.

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
              Dit zie je vaak bij modezaken en vind het altijd zielig dat de echtgenoot die vaak gedwongen werd om mee te gaan winkelen aan de ingang moet staan apengapen.
              Toch zalig! Zoek een plekje in de directe omgeving om te zitten of tegen te leunen en geniet van zicht van al wat passeert

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
                Onschuldig straatkiekje ( niks mis mee maar biedt ook weinig extra ). Lijkt het nieuwe niveau te worden bij straatfotografie
                Wat is jouw visie/definitie dan van straatfotografie ?
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Ik vind dat een leuke foto, een straatbeeld. Ik weet niet wat sommigen verwachten van straatfotografie maar dat is een foto van een straatgebeuren. Persoonlijk zie ik liever een foto als deze met een mens op dan een foto van een gebouw in de straat als straatfotografie.

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht

                    Wat is jouw visie/definitie dan van straatfotografie ?
                    Straatfotografie - Wikipedia

                    Volgens de (zie link naar Wiki) fotografie in de publieke ruimte.. , verwant aan documentaire en journalistieke fotografie, met dit verschil dat niet de inhoud, maar de kunst van het fotograferen primeert.

                    Dat is volgens mij ook een beetje wat Walter hierboven beschrijft met "het nieuwe niveau", er is een registratie maar de creativiteit is zoek.
                    Vriendelijke groeten,Raf

                    www.rafvandenbogaert.be

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht

                      Straatfotografie - Wikipedia

                      Volgens de (zie link naar Wiki) fotografie in de publieke ruimte.. , verwant aan documentaire en journalistieke fotografie, met dit verschil dat niet de inhoud, maar de kunst van het fotograferen primeert.

                      Dat is volgens mij ook een beetje wat Walter hierboven beschrijft met "het nieuwe niveau", er is een registratie maar de creativiteit is zoek.
                      Komt het ongeveer op neer. Dit is niet de plaats om ellenlange epistels te schrijven over straatfotografie maar eigenlijk is het simpel : het verschil tussen een straatkiekje en straatfotografie zit in de toegevoegde waarde bij de laatste.

                      De echte goede straatfotografen ( en ik hoor daar niet bij ) maken ook maar zelden een perfecte foto en zeker niet dagelijks.

                      Maar blijf zeker fotograferen en posten : 't is een prachtige hobby

                      Comment

                      Working...
                      X