2024-07-19 Ik wacht wel effe buiten, Antwerpen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
2024-07-19 Ik wacht wel effe buiten, Antwerpen
Collapse
X
-
-
-
Onschuldig straatkiekje ( niks mis mee maar biedt ook weinig extra ). Lijkt het nieuwe niveau te worden bij straatfotografie
- Likes 1
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk berichtDit zie je vaak bij modezaken en vind het altijd zielig dat de echtgenoot die vaak gedwongen werd om mee te gaan winkelen aan de ingang moet staan apengapen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk berichtOnschuldig straatkiekje ( niks mis mee maar biedt ook weinig extra ). Lijkt het nieuwe niveau te worden bij straatfotografiemijn website : klik
Comment
-
Ik vind dat een leuke foto, een straatbeeld. Ik weet niet wat sommigen verwachten van straatfotografie maar dat is een foto van een straatgebeuren. Persoonlijk zie ik liever een foto als deze met een mens op dan een foto van een gebouw in de straat als straatfotografie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
Wat is jouw visie/definitie dan van straatfotografie ?
Volgens de (zie link naar Wiki) fotografie in de publieke ruimte.. , verwant aan documentaire en journalistieke fotografie, met dit verschil dat niet de inhoud, maar de kunst van het fotograferen primeert.
Dat is volgens mij ook een beetje wat Walter hierboven beschrijft met "het nieuwe niveau", er is een registratie maar de creativiteit is zoek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
Straatfotografie - Wikipedia
Volgens de (zie link naar Wiki) fotografie in de publieke ruimte.. , verwant aan documentaire en journalistieke fotografie, met dit verschil dat niet de inhoud, maar de kunst van het fotograferen primeert.
Dat is volgens mij ook een beetje wat Walter hierboven beschrijft met "het nieuwe niveau", er is een registratie maar de creativiteit is zoek.
De echte goede straatfotografen ( en ik hoor daar niet bij ) maken ook maar zelden een perfecte foto en zeker niet dagelijks.
Maar blijf zeker fotograferen en posten : 't is een prachtige hobby
- Likes 1
Comment
-
Comment