Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rood, wit en blauw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rood, wit en blauw

    Een hele tijd geleden had Kristien mij eens verteld dat er aan de kanten van Roeselare een lichtmuseum was. Na een uitstap met een maat naar Brugge voor street fotografie eens langs daar afgezakt om naar de locatie te kijken en ondanks de regen was er geen zon en schaduwspel te zien maar het leek mij toch een leuke locatie om eens iets mee te doen. Toen Darlyne mij vroeg wanneer we nog eens iets gingen doen met haar rood kleed dacht ik ' ja, we gaan dat combineren '. De locatie geboekt, 50€ huurgeld betaald voor de locatie en na 1 keer uit te stellen door het slechte weer konden we gaan shooten.
    De Nikon 850 geladen met een 35 mm leek een goeie gok qua brandpuntafstand... Een beetje onze draai zoeken, af en toe wachten op de zon, het model aansturen en met een grote hoop foto's naar huis komen :-D Dit is er één van. Laat maar weten of hij kan smaken en of ik nog ene mag posten

    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

  • #2
    Topwerk !

    Comment


    • #3
      Inderdaad top!
      Minpuntje zijn de artefacten rond het model.

      Comment


      • #4
        Van mij mogen er zo nog komen

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
          Inderdaad top!
          Minpuntje zijn de artefacten rond het model.
          Ja, is waar. Als ik een foto op mijn site zet plaats ik hem op 1000 px langste zijde en de compressie zo hoog mogelijk om een zo klein mogelijk bestand over te houden om hem heel snel te laden ( op smartphones ) Mocht ik zware bestanden op mijn site zetten zou ik te veel afgestraft worden in google. En omdat ik die foto op mijn site doorlink naar hier is het idd niet de beste kwaliteit.
          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

          Comment


          • #6
            ah, oké

            Comment


            • #7
              knappe mix van lijnen - kleuren en modelfotografie
              je kan gratis een flickr account aanmaken hoor waar je grotere bestanden kan zetten om naar hier door te linken
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Mooi werk!

                Comment


                • #9
                  Mooi werk dat gezien mag worden.
                  Vriendelijke groeten,Raf

                  www.rafvandenbogaert.be

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht

                    Ja, is waar. Als ik een foto op mijn site zet plaats ik hem op 1000 px langste zijde en de compressie zo hoog mogelijk om een zo klein mogelijk bestand over te houden om hem heel snel te laden ( op smartphones ) Mocht ik zware bestanden op mijn site zetten zou ik te veel afgestraft worden in google. En omdat ik die foto op mijn site doorlink naar hier is het idd niet de beste kwaliteit.
                    Ik zet mijn foto's op Pbase ( langste zijde 3000 pix ),en plaats de foto met een link naar deze site. Pbase vraagt wel abonnementsgeld maar voor mij is dat het zeker waard.

                    Comment


                    • #11
                      Interessante tip dat lichtmuseum, moet ik ook eens gaan bekijken.

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door JanKarel Bekijk bericht
                        Interessante tip dat lichtmuseum, moet ik ook eens gaan bekijken.
                        Het is niet groot, dus verwacht er niet te veel van. Ga ENKEL als er zon is, als het volledig bewolkt is kan je er niks doen. Als je met een model wil shooten moet je op voorhand 50€ betalen ( online ) maar als het bewolkt is doen ze er niet moeilijk over om uit te stellen naar een andere dag.
                        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                        Comment


                        • #13
                          Thanks Lieven ! Ik woon niet veraf, zal keertje passeren, eens zien of het me kan inspireren. ;-) (Kun je er altijd binnen om eens te bekijken? Of altijd reserveren ? )

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door JanKarel Bekijk bericht
                            Thanks Lieven ! Ik woon niet veraf, zal keertje passeren, eens zien of het me kan inspireren. ;-) (Kun je er altijd binnen om eens te bekijken? Of altijd reserveren ? )
                            Buiten kan je altijd binnen, maar echt binnen is enkel op zondag als ik mij niet vergis.
                            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                            Comment

                            Working...
                            X