Een hele tijd geleden had Kristien mij eens verteld dat er aan de kanten van Roeselare een lichtmuseum was. Na een uitstap met een maat naar Brugge voor street fotografie eens langs daar afgezakt om naar de locatie te kijken en ondanks de regen was er geen zon en schaduwspel te zien maar het leek mij toch een leuke locatie om eens iets mee te doen. Toen Darlyne mij vroeg wanneer we nog eens iets gingen doen met haar rood kleed dacht ik ' ja, we gaan dat combineren '. De locatie geboekt, 50€ huurgeld betaald voor de locatie en na 1 keer uit te stellen door het slechte weer konden we gaan shooten.
De Nikon 850 geladen met een 35 mm leek een goeie gok qua brandpuntafstand... Een beetje onze draai zoeken, af en toe wachten op de zon, het model aansturen en met een grote hoop foto's naar huis komen :-D Dit is er één van. Laat maar weten of hij kan smaken en of ik nog ene mag posten
De Nikon 850 geladen met een 35 mm leek een goeie gok qua brandpuntafstand... Een beetje onze draai zoeken, af en toe wachten op de zon, het model aansturen en met een grote hoop foto's naar huis komen :-D Dit is er één van. Laat maar weten of hij kan smaken en of ik nog ene mag posten
Comment