Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het stoeltje waarop het meisje zit/ligt hangt in een reuzenwiel (4 à 5m diameter)
Het reuzenwiel wordt door de leden van de groep - met de nodige omzichtigheid - in de smalle straatjes tussen het publiek verder gerold - soms moeten de kabels van de straatverlichting worden gehoffen
Nu weet je het maar dat speelt eigenlijk geen rol - het ging hier om de spanning op de gezichten - gaat dit lukken tussen die mensenzee ?
En ok de gezichten staan er niet volledig op - maar de blikken zijn veelzeggend
Chaos/verbeelding/verbazing/verwondering is trouwens waar Zinneke voor staat
Groet en dank voor je reactie
Peter
Een beetje selectief zijn in je foto's en niet alle foto's willen posten ! Er waren enkele geslaagde foto's in deze reeks bij maar als je teveel wil posten krijg je terecht kritiek op de mindere.
Een uitleg ijs misschien nuttig om de situatie te begrijpen maar kan de foto niet goed maken.
Spijtig genoeg een euvel dat ik hier meer zie. Iedereen wil zoveel mogelijk posten ( liefst dagelijks ). Dit doet afbreuk aan de kwaliteit. aan het forum .... heel spijtig
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechholsBekijk bericht
Iedereen wil zoveel mogelijk posten ( liefst dagelijks ). Dit doet afbreuk aan de kwaliteit. aan het forum .... heel spijtig
Ben verbaasd dat je dat zegt Walter - ik vind het tegenwoordig net heel kalm geworden op BD
Via de zoekfunctie heb ik eens de posts geteld vanaf 1 juni 2024 in de afdeling mensen.
Ik vind er 40 - ofte iets meer dan 1tje per dag
Dat zijn niet mijn posts - maar wel alle posts bij elkaar
Maar goed ik begrijp dat je het geen goeie vindt
Groet,
Peter
Mij ook wat druk en rommelig Peter, had je daar 1 gezicht met nogal wat emotie in beeld gehad dan mocht het mij wel redelijk druk zijn
maar iedereen maakt beelden naar eigen "goesting" hé ...
Comment