Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fasten yr seat belts

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fasten yr seat belts


    Departure is imminent ...
    In het hart van de actie - op Zinneke



    mijn website : klik

  • #2
    Ik weet door de rommelige compositie niet zo goed waar ik naar kijk. Ook jammer dat de gezichten van beide dames grotendeels bedekt zijn.

    Comment


    • #3
      Het stoeltje waarop het meisje zit/ligt hangt in een reuzenwiel (4 à 5m diameter)
      Het reuzenwiel wordt door de leden van de groep - met de nodige omzichtigheid - in de smalle straatjes tussen het publiek verder gerold - soms moeten de kabels van de straatverlichting worden gehoffen
      Nu weet je het maar dat speelt eigenlijk geen rol - het ging hier om de spanning op de gezichten - gaat dit lukken tussen die mensenzee ?
      En ok de gezichten staan er niet volledig op - maar de blikken zijn veelzeggend
      Chaos/verbeelding/verbazing/verwondering is trouwens waar Zinneke voor staat
      Groet en dank voor je reactie
      Peter
      Last edited by blauwzwart; 26 juni 2024, 07:42.
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Een beetje selectief zijn in je foto's en niet alle foto's willen posten ! Er waren enkele geslaagde foto's in deze reeks bij maar als je teveel wil posten krijg je terecht kritiek op de mindere.
        Een uitleg ijs misschien nuttig om de situatie te begrijpen maar kan de foto niet goed maken.
        Spijtig genoeg een euvel dat ik hier meer zie. Iedereen wil zoveel mogelijk posten ( liefst dagelijks ). Dit doet afbreuk aan de kwaliteit. aan het forum .... heel spijtig

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
          Iedereen wil zoveel mogelijk posten ( liefst dagelijks ). Dit doet afbreuk aan de kwaliteit. aan het forum .... heel spijtig
          Ben verbaasd dat je dat zegt Walter - ik vind het tegenwoordig net heel kalm geworden op BD
          Via de zoekfunctie heb ik eens de posts geteld vanaf 1 juni 2024 in de afdeling mensen.
          Ik vind er 40 - ofte iets meer dan 1tje per dag
          Dat zijn niet mijn posts - maar wel alle posts bij elkaar
          Maar goed ik begrijp dat je het geen goeie vindt
          Groet,
          Peter

          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            een zeer verwarrend en rommelig beeld... spreekt me echt niet aan.
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Mij ook wat druk en rommelig Peter, had je daar 1 gezicht met nogal wat emotie in beeld gehad dan mocht het mij wel redelijk druk zijn
              maar iedereen maakt beelden naar eigen "goesting" hé ...
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Laat mij dit beeld nu net een prima verbeelding vinden van 'chaos' die dit soort activiteiten met zich meebrengt.
                Straatfotograaf in Antwerpen

                Comment

                Working...
                X