Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2024-03-15 Kleurige liefde, Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] 2024-03-15 Kleurige liefde, Antwerpen

    2024-03-15 Kleurige liefde, Antwerpen





    Zegt de 'omarming' genoeg of moeten de hoofden erbij?
    Welke van de twee draagt jullie voorkeur weg en waarom?

    Dankjewel om mee te kijken !
    Eduardo
    Straatfotograaf in Antwerpen

  • #2
    het tweede beeld correspondeert helemaal niet meer met de titel: de omgeving neemt het overwicht in het beeld (met Media Markt dan nog ! (;>) ) EN de man heeft blijkbaar meer aandacht voor een etalage links van voor de vrouw aan zijn arm.
    Mijn voorkeur gaat dus ontegensprekelijk naar het beeld waar de dame's vingers krampachtig haar partner trachten bij zich te houden.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Beide uitsnedes kunnen - de positie van de gele vlag vind ik wel ongelukkig en wat storend
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        De compositie van je foto's bepaal je toch zelf.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
          De compositie van je foto's bepaal je toch zelf.
          de bedoeling van een forum - en zeker wanneer er expliciet een vraag bij geformuleerd wordt - is om andere visies te lezen of om door opbouwende bespreking te evolueren in die individuele kunst die fotografie toch wel is. Persoonlijk ben ik steeds blij wanneer iemand de moeite doet om me zijn werkwijze/ zienswijze uit de doeken te doen. Of ik dat volg of niet, blijft dan inderdaad mijn eigen vrijheid als "kunstenaar". Maar ik ben dan in elk geval een idee rijker dankzij de tijd die iemand gratis aan mij heeft gespendeerd.
          Dit epistel als dank aan al wie reeds geprobeerd heeft mijn werk met commentaar te verrijken.
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht

            de bedoeling van een forum - en zeker wanneer er expliciet een vraag bij geformuleerd wordt - is om andere visies te lezen of om door opbouwende bespreking te evolueren in die individuele kunst die fotografie toch wel is. Persoonlijk ben ik steeds blij wanneer iemand de moeite doet om me zijn werkwijze/ zienswijze uit de doeken te doen. Of ik dat volg of niet, blijft dan inderdaad mijn eigen vrijheid als "kunstenaar". Maar ik ben dan in elk geval een idee rijker dankzij de tijd die iemand gratis aan mij heeft gespendeerd.
            Dit epistel als dank aan al wie reeds geprobeerd heeft mijn werk met commentaar te verrijken.
            In dit forum onderdeel mag je verwachten dat er foto's gepresenteerd worden die af zijn. Tenminste dat is het altijd geweest. Met foto's waar veel (technische) vragen over zijn zoals compositie is er de: https://forum.belgiumdigital.com/for.../beginnershoek

            Comment

            Working...
            X