Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
het tweede beeld correspondeert helemaal niet meer met de titel: de omgeving neemt het overwicht in het beeld (met Media Markt dan nog ! (;>) ) EN de man heeft blijkbaar meer aandacht voor een etalage links van voor de vrouw aan zijn arm.
Mijn voorkeur gaat dus ontegensprekelijk naar het beeld waar de dame's vingers krampachtig haar partner trachten bij zich te houden.
de bedoeling van een forum - en zeker wanneer er expliciet een vraag bij geformuleerd wordt - is om andere visies te lezen of om door opbouwende bespreking te evolueren in die individuele kunst die fotografie toch wel is. Persoonlijk ben ik steeds blij wanneer iemand de moeite doet om me zijn werkwijze/ zienswijze uit de doeken te doen. Of ik dat volg of niet, blijft dan inderdaad mijn eigen vrijheid als "kunstenaar". Maar ik ben dan in elk geval een idee rijker dankzij de tijd die iemand gratis aan mij heeft gespendeerd.
Dit epistel als dank aan al wie reeds geprobeerd heeft mijn werk met commentaar te verrijken.
de bedoeling van een forum - en zeker wanneer er expliciet een vraag bij geformuleerd wordt - is om andere visies te lezen of om door opbouwende bespreking te evolueren in die individuele kunst die fotografie toch wel is. Persoonlijk ben ik steeds blij wanneer iemand de moeite doet om me zijn werkwijze/ zienswijze uit de doeken te doen. Of ik dat volg of niet, blijft dan inderdaad mijn eigen vrijheid als "kunstenaar". Maar ik ben dan in elk geval een idee rijker dankzij de tijd die iemand gratis aan mij heeft gespendeerd.
Dit epistel als dank aan al wie reeds geprobeerd heeft mijn werk met commentaar te verrijken.
In dit forum onderdeel mag je verwachten dat er foto's gepresenteerd worden die af zijn. Tenminste dat is het altijd geweest. Met foto's waar veel (technische) vragen over zijn zoals compositie is er de: https://forum.belgiumdigital.com/for.../beginnershoek
Comment