Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
misschien volledig gaan voor de groep met ijsjes en de moeder met kindje die een beetje jaloers kijken. De afleidende dame met rollator weg croppen.
Ja natuurlijk, laten we oudere mensen met een lichamelijke beperking vooral niet ons straatbeeld verstoren: die leiden alleen maar af , wat heeft dat oud mens te zoeken op straat.
Ja natuurlijk, laten we oudere mensen met een lichamelijke beperking vooral niet ons straatbeeld verstoren: die leiden alleen maar af , wat heeft dat oud mens te zoeken op straat.
amai wat een reactie...oude mensen moeten van de straat volgens U...van een onnozele reactie gesproken...intriest...om niet te zeggen ziekelijk...
komaan jongens (en meisjes, sorry); het gaat om de foto. Rekening houdend met de titel, is het logisch dat er een reactie is betreffende de omgevingselementen en dat het niet de dame op leeftijd zelf is die teveel is op deze wereld, maar wel haar beeld in de foto : het lijkt me logisch om de aandacht van de kijker meer te focussen op de twee partijen die de scene spelen"de snoepers en de kijkers (alhoewel ik vermoed dat de aandacht eerder naar de hond gaat) en dus wat te croppen.
Toen de eerste reactie over de leeftijd zelf binnenliep, dacht ik zelfs dat dit ironisch bedoeld was en dacht terug aan de "Taboe"reeks van Geubels.
Vrede zij met jullie allen.
Voor mij moet er niets af van het beeld. Is een totaaloverzicht van het moment.
Enkel de rode KFC en de andere rode letters trekken steeds de aandacht. Daarom zou ik misschien voor b&w gaan.
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
amai wat een reactie...oude mensen moeten van de straat volgens U...van een onnozele reactie gesproken...intriest...om niet te zeggen ziekelijk...
U begrijpt blijkbaar niet dat mijn reactie ironisch bedoeld is op de reactie van Marsje over het wegcroppen, hij stelt: 'De afleidende dame met rollator weg croppen.' Ik vind u foto een realistisch straatbeeld waar natuurlijk niets weggecropt moet worden.
U begrijpt blijkbaar niet dat mijn reactie ironisch bedoeld is op de reactie van Marsje over het wegcroppen, hij stelt: 'De afleidende dame met rollator weg croppen.' Ik vind u foto een realistisch straatbeeld waar natuurlijk niets weggecropt moet worden.
bedankt voor de reactie...en inderdaad ik had zeker de ironie niet begrepen...
Comment