Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De eerste ijsjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] De eerste ijsjes

    .




    Bedankt voor het kijken (reageren mag natuurlijk.


    Mvg.


    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

  • #2
    gezellig daar! Misschien iets te koud afgewerkt ?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Knap, breed (28 mm) straatbeeld. Zoals reeds gezegd, witbalans wat warmer maken?
      Straatfotograaf in Antwerpen

      Comment


      • #4
        misschien volledig gaan voor de groep met ijsjes en de moeder met kindje die een beetje jaloers kijken. De afleidende dame met rollator weg croppen.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht
          misschien volledig gaan voor de groep met ijsjes en de moeder met kindje die een beetje jaloers kijken. De afleidende dame met rollator weg croppen.
          Ja natuurlijk, laten we oudere mensen met een lichamelijke beperking vooral niet ons straatbeeld verstoren: die leiden alleen maar af , wat heeft dat oud mens te zoeken op straat.

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht

            Ja natuurlijk, laten we oudere mensen met een lichamelijke beperking vooral niet ons straatbeeld verstoren: die leiden alleen maar af , wat heeft dat oud mens te zoeken op straat.
            amai wat een reactie...oude mensen moeten van de straat volgens U...van een onnozele reactie gesproken...intriest...om niet te zeggen ziekelijk...
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht

              amai wat een reactie...oude mensen moeten van de straat volgens U...van een onnozele reactie gesproken...intriest...om niet te zeggen ziekelijk...
              Deel de mening van Spikkesenior, wat een onnozele ziekelijke reactie van binnenuit. Deze dame stoort zeker niet in het getoonde beeld
              Groeten Andre

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk bericht

                Deel de mening van Spikkesenior, wat een onnozele ziekelijke reactie van binnenuit. Deze dame stoort zeker niet in het getoonde beeld
                Het gaat hier bij Belgiumdigital blijkbaar niet meer over fotografie, ik stelde het gewoon als foto technisch. Bedankt voor de beledigingen.

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht

                  Het gaat hier bij Belgiumdigital blijkbaar niet meer over fotografie, ik stelde het gewoon als foto technisch. Bedankt voor de beledigingen.
                  wel lezen wat er staat he... het gaat om de reactie van Binnenuit....
                  nikon coolpix s9100

                  Comment


                  • #10
                    komaan jongens (en meisjes, sorry); het gaat om de foto. Rekening houdend met de titel, is het logisch dat er een reactie is betreffende de omgevingselementen en dat het niet de dame op leeftijd zelf is die teveel is op deze wereld, maar wel haar beeld in de foto : het lijkt me logisch om de aandacht van de kijker meer te focussen op de twee partijen die de scene spelen"de snoepers en de kijkers (alhoewel ik vermoed dat de aandacht eerder naar de hond gaat) en dus wat te croppen.
                    Toen de eerste reactie over de leeftijd zelf binnenliep, dacht ik zelfs dat dit ironisch bedoeld was en dacht terug aan de "Taboe"reeks van Geubels.
                    Vrede zij met jullie allen.
                    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                    Comment


                    • #11
                      Of hoe sarcasme tot misverstanden kan leiden.

                      Voor mij moet er niets af van het beeld. Is een totaaloverzicht van het moment.
                      Enkel de rode KFC en de andere rode letters trekken steeds de aandacht. Daarom zou ik misschien voor b&w gaan.
                      Groetjes,
                      Dominic

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht

                        amai wat een reactie...oude mensen moeten van de straat volgens U...van een onnozele reactie gesproken...intriest...om niet te zeggen ziekelijk...
                        U begrijpt blijkbaar niet dat mijn reactie ironisch bedoeld is op de reactie van Marsje over het wegcroppen, hij stelt: 'De afleidende dame met rollator weg croppen.' Ik vind u foto een realistisch straatbeeld waar natuurlijk niets weggecropt moet worden.

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht

                          U begrijpt blijkbaar niet dat mijn reactie ironisch bedoeld is op de reactie van Marsje over het wegcroppen, hij stelt: 'De afleidende dame met rollator weg croppen.' Ik vind u foto een realistisch straatbeeld waar natuurlijk niets weggecropt moet worden.
                          bedankt voor de reactie...en inderdaad ik had zeker de ironie niet begrepen...
                          nikon coolpix s9100

                          Comment

                          Working...
                          X