Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Leuk beeld, maar mogelijk onbedoeld, hoog in de ISO gegaan door instellingen van een vorige foto? Is mij ook al overkomen.
En de sensor van de X70 zit daar ook voor iets tussen. Geweldig cameraatje, maar op niveau van de ISO tellen de jaren.
En als je ISO-automatisme niet beperkend is ingesteld, dan verhoogt dit cameraatje de ISO geheel naar haar zin tot grote hoogte.
Leuk straatbeeld overigens!
Vermits het straatfotografie betreft zijn voor mij de technische fouten (?) niet echt van tel. Wat mij echter opvalt is dat sommigen veel candid foto's maken , nadien thuis bij het bekijken merken dat iemand toevallig zijn tong uitsteekt en er dan een gepaste tittel op plakken. Ik zie dit spijtig genoeg meer en meer tegenwoordig zelfs in showcase. Straatfotografie is zoveel meer. . Voor degenen die dit showcase-waardig vinden doe gerust verder .... ik ben maar een oude zeurpiet ! Veel fotoplezier maar probeer toch de lat wat hoger te leggen ( kijk eens naar de foto's van Marc Pennartz )
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechholsBekijk bericht
Vermits het straatfotografie betreft zijn voor mij de technische fouten (?) niet echt van tel. Wat mij echter opvalt is dat sommigen veel candid foto's maken , nadien thuis bij het bekijken merken dat iemand toevallig zijn tong uitsteekt en er dan een gepaste tittel op plakken. Ik zie dit spijtig genoeg meer en meer tegenwoordig zelfs in showcase. Straatfotografie is zoveel meer. . Voor degenen die dit showcase-waardig vinden doe gerust verder .... ik ben maar een oude zeurpiet ! Veel fotoplezier maar probeer toch de lat wat hoger te leggen ( kijk eens naar de foto's van Marc Pennartz )
ik weet dat het geen top straatfotografie is ... maar U doet hier wel aannames die nergens naar leiden...wie zegt dat ik naderhand de titel bedacht heb... en de lat probeer ik altijd wat hoger te leggen maar ik ben geen Walter Bechhols noch Marc Pennartz voor wie ik wel bewondering heb...
Comment