Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Op het juiste moment geklkt....
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Mooi ook zonder de armen en handen..?
gaat de aandacht nog meer naar het haar en het gezicht...?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
-
knap ! Met natuurlijk licht lijkt me ?
Groeten
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
Was met continue led licht en gobo's Peter...vandaar toch een redelijke moeilijkheidsgraad...om ze voldoende scherp te krijgen met niet te hoge iso's...
Groeten
Freddy
Langs de andere kant... hoge ISO waarden zijn voor moderne camera's geen probleem meer.
Wat betreft de belichting klopt in mijn ogen het plaatje niet. De balans in de belichting zit niet goed.- Je hebt enerzijds de zachte gevlekte lichtvlekken die je met de gobo geprojecteerd hebt
- En dan die harde slagschaduw van je model op de achtergrond
Comment
-
-
bouk :
Mooi ook zonder de armen en handen..?
gaat de aandacht nog meer naar het haar en het gezicht...?
grt,bouk.
photogRAF
Wat betreft de belichting klopt in mijn ogen het plaatje niet. De balans in de belichting zit niet goed.- Je hebt enerzijds de zachte gevlekte lichtvlekken die je met de gobo geprojecteerd hebt
- En dan die harde slagschaduw van je model op de achtergrond
konden die harde slagschaduw wel naturel zijn....Wat trouwens ook een van de doelen was....Dus toch liefst niet te snel zeggen/schrijven dat het plaatje niet klopt....De balans in de belichting zat volgens de profs in die workshop perfect....(met hetgeen ik in gedachte had...niet hoe jij dacht dat het eruit zou moeten zien...)
Toch van harte bedankt voor jullie feedback...probeer me in deze nieuwe materie (model fotografie) sterker in mijn schoenen te geraken....en dus door lezen van jullie opmerkingen maar ze ook kritische in vraag te durven stellen leer ik veel...thx...
Groeten
FreddyLast edited by freddy69; 30 oktober 2023, 12:28.
Comment
Comment