Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zebra Crossing

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Zebra Crossing

    ..
    ...
    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Knappe straatfoto. Candid shot?
    Straatfotograaf in Antwerpen

    Comment


    • #3
      Leuk gedaan maar wat krapjes aan het onderkader....(mis de voeten)
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Sexy streetfashion , mooie omzetting. Model staat mooi in het kader maar misschien beter gewacht tot de wagen voorbij was.

        Comment


        • #5
          Jammer, ik kom ze nooit tegen op het zebrapad.

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk bericht
            Knappe straatfoto. Candid shot?
            Thx.
            Neen geen candid. Ik wandelde met dit model door Genk centrum en hier en daar stopten we om wat foto's te maken. Wel allemaal zonder plan, dus gewoon wat er in ons opkwam deden we.
            Van deze situatie heb ik er natuurlijk ook zonder auto en met de voetjes er helemaal op, maar dit vond ik toch de leukste uit dat reeksje.

            Bedankt voor de reacties.

            PS: kan je met deze nieuwe forumsoftware niet meer dan één persoon citeren in een reactie?
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              ik vind de foto te gemaakt en de vrouw komt ook niet los van de paal rechts. Het was een opgezette scene dus dit had beter gemoeten volgens mij.

              Comment


              • #8
                De bestuurder van de auto keek toch op, pech voor hem dat hij langs de verkeerde kant kwam .

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                  De bestuurder van de auto keek toch op, pech voor hem dat hij langs de verkeerde kant kwam .
                  Die wat langs de andere kant kwamen hadden meer geluk, er bleef er zelfs eentje staan om te kijken
                  Groetjes,
                  Dominic

                  Comment


                  • #10
                    Die wat langs de andere kant kwamen hadden meer geluk, er bleef er zelfs eentje staan om te kijken
                    ik zou ook blijven staan hebben hoor...mooie straatfotografie en de uitsnede vind ik prachtig....daar heb ik het met modelfotografie soms redelijk lastig mee....

                    Groeten
                    Freddy
                    https://fredor2.wixsite.com/my-site

                    Comment


                    • #11
                      Hetzelfde beeld... maar dan rechtop staand, haar voeten mee op de foto... en de bestuurder in de auto die er scherp op stond... dat had een top foto geweest.

                      Maar achteraf is dat natuurlijk gemakkelijk gezegd.
                      Vriendelijke groeten,Raf

                      www.rafvandenbogaert.be

                      Comment

                      Working...
                      X