Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Thx.
Neen geen candid. Ik wandelde met dit model door Genk centrum en hier en daar stopten we om wat foto's te maken. Wel allemaal zonder plan, dus gewoon wat er in ons opkwam deden we.
Van deze situatie heb ik er natuurlijk ook zonder auto en met de voetjes er helemaal op, maar dit vond ik toch de leukste uit dat reeksje.
Bedankt voor de reacties.
PS: kan je met deze nieuwe forumsoftware niet meer dan één persoon citeren in een reactie?
Die wat langs de andere kant kwamen hadden meer geluk, er bleef er zelfs eentje staan om te kijken
ik zou ook blijven staan hebben hoor...mooie straatfotografie en de uitsnede vind ik prachtig....daar heb ik het met modelfotografie soms redelijk lastig mee....
Hetzelfde beeld... maar dan rechtop staand, haar voeten mee op de foto... en de bestuurder in de auto die er scherp op stond... dat had een top foto geweest.
Maar achteraf is dat natuurlijk gemakkelijk gezegd.
Comment