Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moderne commumicatie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Moderne commumicatie

    .




    Bedankt voor het kijken (reageren mag natuurlijk).

    Mvg.


    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Voor mij véél te sombere bewerking…

    Comment


    • #3
      Bekende plek voor mij.
      Voor mij mocht je vanonder croppen tot aan de voet van de lantaarpaal, iets minder vignet bovenaan voor de lucht en de bomen en een tikje naar links kantelen.
      Mooi beeld en jammer dat dit de communicatie is van tegenwoordig.
      Groetjes,
      Dominic

      Comment


      • #4
        Mits onderaan wat onder de paal gecropt en rechts dan net die boom weg komt je onderwerp meer in de aandacht,
        prima opname verder.
        Als ik 's zondags mijn kleinkinderen zo bezig zie dan zeg ik hun dat ze ook zo gewoon tegen mekaar kunnen praten ... ze bekijken mij dan eens raar ... en doen verder
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Foto staat de groot op het forum, hij past niet op mijn scherm. Onder en boven delen weg snijden. Bovendien te donker.

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
            Foto staat de groot op het forum, hij past niet op mijn scherm. Onder en boven delen weg snijden. Bovendien te donker.
            foto staat niet te groot tenminste toch niet voor mijn scherm... (iMac 4 K). Te donker is mijn keuze...hou nu eenmaal van donkerder fotos...
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Ik vind het een sterk beeld... De focus ligt op de 2 personen en je voelt de onderlinge afstand terwijl ze zo dichtbij zitten en dat maakt het een beeld met een verhaal zoals de communicatie nu eenmaal gaat met de 'a' sociale media.

              Comment

              Working...
              X