Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bekende plek voor mij.
Voor mij mocht je vanonder croppen tot aan de voet van de lantaarpaal, iets minder vignet bovenaan voor de lucht en de bomen en een tikje naar links kantelen.
Mooi beeld en jammer dat dit de communicatie is van tegenwoordig.
Mits onderaan wat onder de paal gecropt en rechts dan net die boom weg komt je onderwerp meer in de aandacht,
prima opname verder.
Als ik 's zondags mijn kleinkinderen zo bezig zie dan zeg ik hun dat ze ook zo gewoon tegen mekaar kunnen praten ... ze bekijken mij dan eens raar ... en doen verder
Ik vind het een sterk beeld... De focus ligt op de 2 personen en je voelt de onderlinge afstand terwijl ze zo dichtbij zitten en dat maakt het een beeld met een verhaal zoals de communicatie nu eenmaal gaat met de 'a' sociale media.
Comment