Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Okay, ik moet nu dus toegeven dat het ook anders kan... Maar dan wel nipt, hè want dat draadje over die mier had 30 antwoorden.
Maar mag ik van iemand mischien een loodgordel lenen, je weet wel zo'n gordel die bij duiken wordt gebruikt? Als ik niet snel een paar kilo lood krijg, kom ik na al die aardige commentaren nooit meer op aarde terug
In ieder geval wil ik iedereen bedanken voor alle aardige en lovende woorden
Groeten, Miriam
PS. er is geen Photoshop gebruikt om het silhouet-effect te bereiken. Ik heb een spotmeting uitgevoerd op de glazen wand achter de kinderen. Ik heb alleen een klein stukje van het origineel gesneden.
Grote klasse Miriam...
Heb zelden zo'n mooie groepsfoto gezien en vind hem veel interessanter als je toch mooie mierefoto. Een lood gordel heb ik niet voor je maar een stukje touw werkt ook wel denk ik.
Felicitaties ook aan je dochter.
Groetjes Edwin
Het vierde kind van rechts is mijn dochter Simone. Ze haalde hier haar zwemdiploma. Maar ik heb er weinig van gezien want telkens als de kinderen op de rand van het zwembad stonden, stond ik te wachten op de kans om deze foto te maken.
Groeten, Miriam
De zwemles
[/CENTER][/B][/SIZE][/COLOR]
Adembenemende wajang van eigen bodem.
Fotografie op zijn allermooist!
Sam greetzzzzzzz U
------------------------------------------- Never apologize for showing feeling. When you do so, you apologize for the truth.
------------------------------------------- Canon Stuff
Comment