Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Must be Love

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Must be Love

Veerle en Kurt een prachtig koppeltje dat aan BD vroeg voor een reshoot van trouwfoto's, dit is er alvast eentje :
    Canon 20D/40D + Canon 25-105 4L + Canon 70-200L f4 + Canon 100 2.8 Macro + Canon 50 1.4 + Ext 1.4 II + Flash 580Ex

Re: Must be Love

het hoofd van de bruid is wat te dicht met de rand verweven, de hand ziet er wat geamputeerd uit en de scherpte kon stukken beter, en de witte paal die uit het hoofd van de bruidegom komt ..... kan je gemakkelijk wegklonen IMHO maar wie ben ik eigenlijk bij deze goedbedoelde positieve kritiek ( grapje) goede poging maar huwelijksfotografie is zeker niet gemakkelijk
    Last edited by Guest9; 27 juni 2005, 00:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
      het hoofd van de bruid is wat te dicht met de rand verweven, de hand ziet er wat geamputeerd uit en de scherpte kon stukken beter, en de witte paal die uit het hoofd van de bruidegom komt ..... kan je gemakkelijk wegklonen IMHO maar wie ben ik eigenlijk bij deze goedbedoelde positieve kritiek ( grapje) goede poging maar huwelijksfotografie is zeker niet gemakkelijk
      Volledig mee eens hoor.
      Niet alleen maar klik klik, maar ook toch een beetje uitkijken he.
      Staf

Comment

Ik vind het toch goed... Is een zeer spontane foto en lijkt niet zo'n gemaakte foto

Comment

lijkt mij leuker als ze mekaar aan kijken.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk
            lijkt mij leuker als ze mekaar aan kijken.
            grt,bouk.
            Bouk,

Effie gemeen doen hier:

"'K heb je waar ik je hebben wil en van nu af ga jij naar mij luisteren. Jij doet de was, plas en strijk. Ik kan niet koken, maar lieveling, dat kan jij toch ook wel doen."

Is echt als grap bedoeld hoor en wil ook hiermee zeggen dat ik deze een sprekende foto vind. Technisch wil ik hier niet op ingaan, maar vind het een mooie foto

Comment

Ik treed volledig de mening bij van v.d. bulcke.
              Wat niet wil zeggen dat ik het beter zou doen , maar dit zijn wel de issues die me storen aan de foto.
              Last edited by Dafoto; 29 juni 2005, 07:10.
              www.wildlifepixs.com

Comment

Working...
              X