Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
het hoofd van de bruid is wat te dicht met de rand verweven, de hand ziet er wat geamputeerd uit en de scherpte kon stukken beter, en de witte paal die uit het hoofd van de bruidegom komt ..... kan je gemakkelijk wegklonen IMHO maar wie ben ik eigenlijk bij deze goedbedoelde positieve kritiek ( grapje) goede poging maar huwelijksfotografie is zeker niet gemakkelijk
het hoofd van de bruid is wat te dicht met de rand verweven, de hand ziet er wat geamputeerd uit en de scherpte kon stukken beter, en de witte paal die uit het hoofd van de bruidegom komt ..... kan je gemakkelijk wegklonen IMHO maar wie ben ik eigenlijk bij deze goedbedoelde positieve kritiek ( grapje) goede poging maar huwelijksfotografie is zeker niet gemakkelijk
Volledig mee eens hoor.
Niet alleen maar klik klik, maar ook toch een beetje uitkijken he.
Staf
lijkt mij leuker als ze mekaar aan kijken.
grt,bouk.
Bouk,
Effie gemeen doen hier:
"'K heb je waar ik je hebben wil en van nu af ga jij naar mij luisteren. Jij doet de was, plas en strijk. Ik kan niet koken, maar lieveling, dat kan jij toch ook wel doen."
Is echt als grap bedoeld hoor en wil ook hiermee zeggen dat ik deze een sprekende foto vind. Technisch wil ik hier niet op ingaan, maar vind het een mooie foto
Ik treed volledig de mening bij van v.d. bulcke.
Wat niet wil zeggen dat ik het beter zou doen , maar dit zijn wel de issues die me storen aan de foto.
Comment