Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straatmuzikanten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Straatmuzikanten

Een serie van Parijse straatmuzikanten, een dikke maand terug genomen:

Dirk
    Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Re: Straatmuzikanten

Mooie serie
    Straatmuzikanten zijn de enige die van mij "donaties" krijgen, tenminste als ze mooi spelen .

Comment

tweede vind ik de beste, maar op de derde staat het instrument er ook zeer mooi te blinken

alleen die persoon/vrouw n die derde vind ik ietwat storend, het lijkt me of je hebt bij die foto gePS't

editje: die derde: teveel gePS't, nu ben ik wel zeker. je bent namelijk de lucht vergeten te veranderen achter die harp . maar die gradaties in de lucht heb je zeer mooi gedaan, knap !!!!! maar toch te geknutselduiteindelijk als ik die kant met de vrouw bekijk. de vrouw eraf, en ik zou zo niet meer twijfelen
      vervang ze eventueel door de Eifeltoren
      Last edited by ajuin; 27 april 2005, 11:03.

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

zeer mooie reeks van straatmuzikanten, mijn voorkeur gaat naar 1 en drie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin

alleen die persoon/vrouw n die derde vind ik ietwat storend, het lijkt me of je hebt bij die foto gePS't

editje: die derde: teveel gePS't, nu ben ik wel zeker. je bent namelijk de lucht vergeten te veranderen achter die harp . maar die gradaties in de lucht heb je zeer mooi gedaan, knap !!!!! maar toch te geknutselduiteindelijk als ik die kant met de vrouw bekijk. de vrouw eraf, en ik zou zo niet meer twijfelen
          vervang ze eventueel door de Eifeltoren
          De lucht was inderdaad grijswit.

De lucht achter de harp was ik niet vergeten, maar ik vond het niet storen, en ik had niet gedacht dat iemand het zou gezien hebben. Nu, dan hadden we zonder Sieben zijn alziend oog gerekend.
          Ik heb die griet er maar afgehaald, beter zo???

Maar ik heb het alziend oog toch een beetje om de tuin kunnen leiden

Kijk eens goed naar de hand

PS: op mijn plechtige communiezieltje: de derde foto is de enige waar er gefoefeld is.

Dirk
          Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Comment

Vind hem nu beter, nu twijfel ik toch niet meer. Ik denk dat je de lucht achter de harp ook hebt aangepast, ofwel komt dat door dat dat vrouwmens er af is, dan had die wel een zeer negatief effect. (hoop dat het je vrouw niet is die ik 'beledig' )

Die hand: ik zie het niet. Dus goed gedaan ??? (Of had hij iets vast, en heb je dat weggewerkt? Klein grijs vlakje...; ik weet het dus niet..., je hebt me ).

Ik twijfel er niet aan dat je de andere niet hebt bewerkt: enkel op de derde zag ik het, die tweede is prachtig zoals ie is, en ik zag er geen bewerking in !!! Vind ik echt een mooie
            Derde heeft echt een karakterkop

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Voor mij nr.2. Maakt het meeste emoties los. Het melancholische terwijl de wereld maar verder draait. (bv. de boot in de achtergrond die verder vaart).
              Dat de stenen reling schuin is, komt door de brugcurve waarschijnlijk. Stoort mij niet.
              Ik vind deze knap.

PatrickL
              [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

2,1,3

3 lijkt fake

2 is een knappe foto
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patrickL
                  Dat de stenen reling schuin is, komt door de brugcurve waarschijnlijk. Stoort mij niet.
                  PatrickL
                  Inderdaad.

Comment

Working...
                  X