Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
tweede vind ik de beste, maar op de derde staat het instrument er ook zeer mooi te blinken
alleen die persoon/vrouw n die derde vind ik ietwat storend, het lijkt me of je hebt bij die foto gePS't
editje: die derde: teveel gePS't, nu ben ik wel zeker. je bent namelijk de lucht vergeten te veranderen achter die harp . maar die gradaties in de lucht heb je zeer mooi gedaan, knap !!!!! maar toch te geknutselduiteindelijk als ik die kant met de vrouw bekijk. de vrouw eraf, en ik zou zo niet meer twijfelen
vervang ze eventueel door de Eifeltoren
alleen die persoon/vrouw n die derde vind ik ietwat storend, het lijkt me of je hebt bij die foto gePS't
editje: die derde: teveel gePS't, nu ben ik wel zeker. je bent namelijk de lucht vergeten te veranderen achter die harp . maar die gradaties in de lucht heb je zeer mooi gedaan, knap !!!!! maar toch te geknutselduiteindelijk als ik die kant met de vrouw bekijk. de vrouw eraf, en ik zou zo niet meer twijfelen
vervang ze eventueel door de Eifeltoren
De lucht was inderdaad grijswit.
De lucht achter de harp was ik niet vergeten, maar ik vond het niet storen, en ik had niet gedacht dat iemand het zou gezien hebben. Nu, dan hadden we zonder Sieben zijn alziend oog gerekend.
Ik heb die griet er maar afgehaald, beter zo???
Maar ik heb het alziend oog toch een beetje om de tuin kunnen leiden
Kijk eens goed naar de hand
PS: op mijn plechtige communiezieltje: de derde foto is de enige waar er gefoefeld is.
Vind hem nu beter, nu twijfel ik toch niet meer. Ik denk dat je de lucht achter de harp ook hebt aangepast, ofwel komt dat door dat dat vrouwmens er af is, dan had die wel een zeer negatief effect. (hoop dat het je vrouw niet is die ik 'beledig' )
Die hand: ik zie het niet. Dus goed gedaan ??? (Of had hij iets vast, en heb je dat weggewerkt? Klein grijs vlakje...; ik weet het dus niet..., je hebt me ).
Ik twijfel er niet aan dat je de andere niet hebt bewerkt: enkel op de derde zag ik het, die tweede is prachtig zoals ie is, en ik zag er geen bewerking in !!! Vind ik echt een mooie
Derde heeft echt een karakterkop
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Voor mij nr.2. Maakt het meeste emoties los. Het melancholische terwijl de wereld maar verder draait. (bv. de boot in de achtergrond die verder vaart).
Dat de stenen reling schuin is, komt door de brugcurve waarschijnlijk. Stoort mij niet.
Ik vind deze knap.
PatrickL
[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Comment