Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mijn lievelingsmodel ( haartooi )
Collapse
X
-
-
Re: Mijn lievelingsmodel ( haartooi )
weer een mooie scherpe opname met een eerlijke kleur.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenmichielsMoet dit niet in "Showcase Dieren" ??
Sven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleRoland, uw model staat wat te nauw gekadreerd naar mijn mening. Wel goed scherpLast edited by Guest9; 26 april 2005, 22:33.
Comment
-
-
mm, sorry.. ik heb toch het idee dat ge uw model wat gekwetst hebt. Want gisteren wou ze niet meer poseren. ze bleef zich maar verstoppen achter die eene boom. en had er echt geen zin in.
on topic: knappe foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulckeneen beste Sven toch niet volgens de stickys van BD en daarbij wil mijn model wedijveren met enkele anderen toch bedankt voor het aanbod.
Die hoort hier terecht thuis, al zal het wel uitzonderlijk zijnCanon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)
Comment
-
Mooi lichtCanon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulckeja je hebt gelijk hoor en bedankt ook maar nadien gezien dat "haar"coifure de rand raakte, maar zij wilde er perse zo groot mogelijk opstaan want zeg nu eens eerlijk, is dit geen supermodel, geen problemen met eyeshadow, geen reklamaties ( tot hiertoe toch niet) dat de tanden niet wit genoeg zijn, geen huid die te wit of te geel is en ga maar door ....
Leuke foto RolandD70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment
-
Wat een supermodel hier
LOL om hem/haar hier te plaatsen
Comment
Comment