Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tussen de bosannemonen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tussen de bosannemonen

Re: Tussen de bosannemonen

mooie foto.

Xommy
    _______ Xommy ______
    Lidnummer: BD0248BE

Comment

Compositie is dik in orde, voor de rest (imho) vind ik de uitdrukking van het model niet echt goed. Mij lijkt het of deze foto net te vroeg genomen is, maw toen het model nog iets vroeg of wilde zeggen. Ik had liever een glimlachende jongedame gezien.....ik twijfel er niet aan dat ze dat ook uitstekend kan ;-)
      Voor de rest prima!

Greetz,

The Fonz
      Exactemundo!

Comment

Knappe foto, maar ik ga ook wel mee met thefonz, model knijpt ogen dicht en wil idd precies iets zeggen.

Comment

Zeer mooie compo Het model is inderdaad precies niet echt 'klaar' voor de foto. Misschien had je de schaduw links van het model (rechts voor ons) kunnen vermijden door het gebruik van de invulflits. Maar ik vind dit een goede foto. Ik zou het zelf zeker niet beter kunnen.
          Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
          SB600
          Tripod: Velbon CX 530

Comment

mooie compo maar denk ook dat er meer in het model zit dan je laat zien!
            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

En groeit dat echt zo in 't wild? Ik wil anders wel eens komen plukken.
              | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

Comment

pas op want wie op de bosanemonen zit moet soms ook op de blaren zitten
                mooi portretje anders wel
                Mac

Comment

Mooie foto, maar het model valt van de ene verbazing in de andere. Wat probeerde je haar maar wijs te maken dat ze zo verbaasd keek.
                  When I'm not here, I'm out of focus.

Pentax K10D en Pentax *ist D

Comment

Working...
                  X