Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
aan allen: hartelijk dank voor complimenten en opmerkingen
@ajuin en Hesy: ik ga zeker eens de foto croppen en zal die dan t.z.t. ook hier posten
@lieven lens en Tubbs: ja dat been op de tweede was wel erg donker daarom met levels locaal e.e.a. bijgesteld maar daardoor i.d.d. wel erg veel ruis.
@Tubbs: ik heb een grid gebruikt iets naast en een klein beetje achter het model. De tweede is i.d.d. een beetje uitgebrand maar dat licht met name aan de zw-conversie zal eens t.z.t. een niet uitgebrande versie posten.
@fcr-boy: ik ben nu nog bezig de hele serie uit te werken en daarna komen de foto's (evenals die andere voorafgaande shoots) op mijn website maar dat gaat nog wel enkele weken duren vrees is want druk druk.
@Tiger en Bouk: ik had wel extra verwarming aan maar het lijkt erop dat ze het i.d.d. wat frisjes heeft maar vind dat kippevel niet lelijk op de foto.
@lieven lens en Tubbs: ja dat been op de tweede was wel erg donker daarom met levels locaal e.e.a. bijgesteld maar daardoor i.d.d. wel erg veel ruis.
@Tubbs: ik heb een grid gebruikt iets naast en een klein beetje achter het model. De tweede is i.d.d. een beetje uitgebrand maar dat licht met name aan de zw-conversie zal eens t.z.t. een niet uitgebrande versie posten.
groeten
Met dank Robert voor de nodige toelichting mijn vermoeden is dus bevestigd
Ik ga me niet uitspreken over de kwaliteit van de foto's , ik ben maar een rookie .Maar als ik de titel lees denk ik dat het de bedoeling was om de lingerie tot uiting te laten komen .Als ik de foto's bekijk gaat mijn aandacht meer naar wat er in zit .
Ik ga me niet uitspreken over de kwaliteit van de foto's , ik ben maar een rookie .Maar als ik de titel lees denk ik dat het de bedoeling was om de lingerie tot uiting te laten komen .Als ik de foto's bekijk gaat mijn aandacht meer naar wat er in zit .
Kan ook de bedoeling geweest zijn natuurlijk .
Ha, ha lingerie is natuurlijk voornamelijk mooi als het gedragen wordt door iemand die het aanzien waard is.
Comment